الکامپ فرصتی مغتنم برای شناسایی نیاز مخاطبان

الکامپ 1403 میزبان شرکتهای مختلف به ویژه حوزه نرم افزاری است. تولیدات مرتبط با امنیت اطلاعات یکی از پراهمیت ترینمحصولاتی است که در این حوزه وجود دارد.

الکامپ فرصتی مغتنم برای شناسایی نیاز مخاطبان

به گزارش کلیک، مدیرعامل شرکت امن پرداز که امسال در سالن شماره 7 میزبان بازدیدکنندگان هستند الکامپ را فرصتی عالی برای شرکتهای داخلی دانسته و می گوید: برگزاری چنین نمایشگاههایی در داخل کشور می تواند محرکی برای حمایت مخاطبان از تولیدکنندگان داخل باشد و همچنین بستری است که می توان از این طریق نیاز مخاطب را شناسایی کرد.

عباس حسینی در خصوص تولیدات امن پرداز بیان میکند: شرکت امن پرداز یک شرکت نرم افراری است و حیات یک شرکت  نرم افزاری به به روز رسانی محصولات و پشتیبانی از آن محصولات است، نسخه های جدید محصولات قبلی، بخشی از ارائه های ما در نمایشگاه خواهد بود . همچنین خوشحالیم که از سه محصول جدید شرکت با نام های  Padvish EDR AI ، Padvish +DLP  و پادویش نسخه اندروید سازمانی رونمایی کنیم.

وی می افزاید: با افتخار اعلام میکنیم، این محصولات نه تنها مشابه داخلی ندارد بلکه شرکت های ارائه کننده محصولات مشابه خارجی فاقد قابلیتهای ارائه  شده در محصولات شرکت امن پرداز هستند.

حسینی در پاسخ به اینکه چه محصولاتی را برای ارائه به نمایشگاه آورده اید می گوید: همانطور که که در پاسخ به سوال قبلی گفته شد رونمایی از سه محصول جدید شرکت برای متخصصان امنیت سایبری و مشتریان این شرکت و ارائه قابلیت های آن از برنامه های اصلی امن پرداز در نمایشگاهاست. از طرفی تعامل با مخاطبان فعلی و صحبت رو دررویایشان با مدیران ارشد این شرکت، این فرصت را به ما خواهد داد تا ضمن معرفی محصولات، نیارمندی های جدید مخاطب را شناسایی کنیم.

مدیر عامل شرکت امن پرداز در ادامه بیان می کند: امید داریم بازدید کنندگان از غرفه امن پرداز و دیگر غرفه ها بتوانند از نزدیک توانمندی ها و تلاش های شرکت های داخلی را مشاهده کنند و براین باور برسند که با حمایت از محصولات داخلیخاصه در حوزه امنیت فناوری اطلاعات که بومی بودن آن یک ضرورت است، خواهیم توانست در سطح جهانی نقش آفرین باشیم. همانگونه که اکنون ، امن پرداز موفق شده است، محصولات خود را به چند کشور صادر کند.

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف الکامپ معتقد است: نمایشگاه الکامپ به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی ایران در حال حاضر در حوزه فناوری با قدرت نقش آفرینی کرده اما مانند هر مسیر دیگری دارای نقاط ضعفی است که قطعا، مدیریت صحیح و پیگیری مسئولان قابل رفع است. به عنوان مثال، مشکل اینترنت برای غرفه ها یک معضل اساسی است که سالهاست باعث شده امکان نمایش برخیمحصولات دچار مشکل کردند. همچنین موضوع دیگر نحوه تخصیص غرفه، انتخاب غرفه و تخصیص آن است که باید در این خصوص مسئولان مربوطه دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظر