گلکسی F23 5G به‌زودی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شود

سامسونگ چهارمین نسخه‌ی آزمایشی One UI 6.0 را برای گلکسی F23 5G در دسترس قرار داد و به‌زودی نسخه‌ی نهایی را منتشر می‌کند.

گلکسی F23 5G به‌زودی به اندروید ۱۴ آپدیت می‌شود

سامسونگ در تصمیمی قابل انتظار، گلکسی F23 5G را به لیست گوشی های دریافت‌کننده‌ی One UI 6.0 اضافه کرد. با وجود تشابه اسمی گلکسی F23 با سری پرچمدار گلکسی S23، هیچ شباهت سخت‌افزاری بین این گوشی ها وجود ندارد. گلکسی F23 5G یک گوشی اقتصادی است که از طریق فلیپ‌کارت در هند به فروش می‌رسد.

با وجود اینکه گوشی سامسونگ گلکسی F23 5G محصولی اقتصادی محسوب می‌شود؛ غول کره‌ای قصد دارد که این گوشی را به اندروید ۱۴ آپدیت کند. این گوشی از ماه قبل به لیست گوشی‌های دریافت‌‌کننده‌ی One UI 6.0 اضافه شده و چند نسخه‌ی بتا را دریافت کرده است.

رندر گلکسی F23 5G سامسونگ پشت و جلو

سامسونگ در حالی آپدیت نسخه‌ی چهارم بتای‌ One UI 6.0 را منتشر می‌کند که کمتر از دو هفته از ارائه‌ی نسخه‌ی سوم One UI 6.0 می‌گذرد.

بر اساس ادعای کاربری در ایکس، در بتای چهارم با فرم‌ور نسخه‌ی ZWK2 تلاش‌هایی برای افزایش پایداری و رفع باگ‌ها صورت گرفته است.

لیست تغییرات چهارمین بتای اندروید ۱۴ گوشی گلکسی F23

غول کره‌ای ادعا می‌کند که تغییرات صورت‌گرفته در نسخه بتای چهارم One UI 6.0، باعث افزایش پایداری دستگاه و دوربین شده است. همچنین مشکلاتی از قبیل قطع شدن دیتا‌ی گوشی، مشکل میانبر پوشه‌ی امن و تصویر زمینه‌ی صفحه قفل نیز برطرف شده‌اند.

 
 

گلکسی F23 5G چه زمانی آپدیت پایدار One UI 6.0 را دریافت می‌کند؟

تاریخ دقیق انتشار آپدیت One UI 6.0 برای گلکسی F23 5G هنوز مشخص نیست؛ اما چندی پیش یکی از مدیران انجمن سامسونگ اعلام کرد که نسخه‌ی پایدار One UI 6.0 برای گلکسی A23 (معادل گلکسی F23 در بازار‌های خارج از هند) در تاریخ ۶ آذر منتشر می‌شود.

منبع: زومیت

 

ارسال نظر