هواوی هفته آینده مراسم برگزار می‌کند

رویداد هفته‌ی آینده‌ی هواوی، احتمالاً محفلی برای رونمایی نسل جدید میت‌پد و محصولی ناشناخته خواهد بود.

هواوی هفته آینده مراسم برگزار می‌کند

سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده (۲۱ آذر)، هواوی رویدادی را در شهر دبی برای رونمایی محصولات جدید برگزار می‌کند. پوستر منتشر‌شده‌ی این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، از رونمایی «آفرینشی از زیبایی» خبر می‌دهد که احتمالاً اشاره‌ای به مدل ۲۰۲۴ یکی از تبلت‌ها‌ی میت‌ پد پرو ۱۳٫۲ و میت پد پرو ۱۱ یا شاید هر دو.

مدل ۱۳٫۲ اینچی تبلت هواوی میت پد پرو که ۳ مهر امسال در چین از آن پرده‌برداری شد، به پردازنده‌ی کرین 9000S مجهز شده است و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری غول‌پیکر ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بر‌عهده دارد. از دیگر مشخصات مهم این تبلت می‌توان به شارژ سیمی ۸۸ واتی و پشتیبانی از قلم اشاره کرد.

در همین حال، مدل ۱۱ اینچی میت‌ پرو ۲۰۲۴ از همان پردازنده‌ی برادر بزرگ‌تر خود استفاده می‌کند؛ اما بسیاری از ویژگی‌های خود را از میت پرو ۱۱ ۲۰۲۲ به ارث می‌برد. اینکه شرکت چینی درنهایت تصمیم بگیرد کدام‌یک از این دو مدل را روانه‌ی بازارهای بین‌المللی کند، هنوز مشخص نیست.

جدا از بحث تبلت‌ها، یکی از بخش‌های مهم پوستر هواوی برای مراسم «عرضه‌ی محصول نوآورانه‌»اش، یک جفت شیء حلقه‌ای‌شکل است که در گوشه‌ی سمت راست بالای تصویر خودنمایی می‌کنند. این محصول ناشناخته شاید هدفون بی‌سیم یا وسیله‌‌ی هوشمندی دیگر مجهز به سیستم‌عامل هارمونی این شرکت باشد.

درنهایت به‌منظور باخبر‌شدن از محصولات جدید احتمالی چینی‌ها، راهی جز منتظر‌ماندن برای برگزاری مراسم مذکور نیست. تا آن زمان، بد نیست بدانید که قیمت تبلت هواوی میت پد پرو ۱۱ ۲۰۲۴ حدود ۵۴۰ یورو و میت پد پرو ۱۳٫۲ اینچی، حدود ۶۷۰ یورو است.

منبع: آخرین خبر

 

ارسال نظر