چرا گوشی سامسونگ نخریم؟

چرا سامسونگ نخریم سوالی که ممکن است هر خریدار و طرفدار این برند از خود بپرسد.

چرا گوشی سامسونگ نخریم؟

فلسفه خرید گوشی موبایل این است که شما بتوانید به عنوان یک کاربر با دیگران تماس گرفته و متوجه شوید چه کسانی با شما تماس داشته اند. همچنین در لیست مخاطبان خود به راحتی جستجو کرده و پیشتر از آن بتوانید فهرست مخاطبان خود را ببینید.

یکی از باگ های اصلی سامسونگ S23 عدم نمایش لیست مخاطبین است، اپلیکیشن Phone هنگ کرده و شما را با نمایش یک صحفه سفید سورپرایز می کند.

در صورتی که گوشی سامسونگ در حالت سکوت باشد، متوجه نخواهید شد که چه کسانی با شما تماس گرفته اند، گوشی مدام در حالت Updating contacts است.

برای بار دوم در چند ماهه اخیر است که این اتفاق می افتد؛ بار اول با reset Factory مشکل حل شد، ولی معضلهای متفاوت اعم از انتقال محتوا و .... باعث شد که استرس این کار تجربه بدی را از گوشی سامسونگ ایجاد کند، با مراجعه به نمایندگی های مختلف تنها راهکار reset Factory بود، حال پس از گذشت چند ماه دوباره این اتفاق تکرار شده است، امیدوار بودیم تا به روز رسانی جدید سامسونگ این مشکل ، در واقع معضل بزرگ حل شود که متاسفانه نشد.

گفتنی است سایر برندها چنین مشکلی ندارند و سامسونگ باید متوجه موضوع شود که وظیفه اصلی یک گوشی موبایل برقراری تماس با دیگران است و سامسونگ می بایست این بخش را به عنوان محور اصلی مدنظر قرار دهد، به عبارتی گوشی خریداری می شود تا با آن تماس بگیریم نه اینکه اصلی ترین بخش آن کار نکند.

شاید بتوان گفت در صورتی که تمایل دارید از سایر قابلیت های گوشی مانند جستجو در وب استفاده کنید و نه برای تماس با دیگران سامسونگ بخرید.

 

ارسال نظر