آیپد ایر جدید با نمایشگر 12.9

رندرهای شماتیکی، ظاهر آیپد ایر جدید با نمایشگر 12.9 اینچی اپل را لو دادند.

آیپد ایر جدید با نمایشگر 12.9

وب‌سایت 91Mobiles در پستی، رندر شماتیک آیپد ایر جدید با نمایشگر بزرگ‌تر 12.9 اینچی را منتشر کرده است. این دستگاه در نسل فعلی نمایشگر 10.9 اینچی دارد.

آوردن نمایشگر بزرگ‌تر به آیپد میان‌رده تقریباً مشابه استراتژی این شرکت درزمینه آیفون‌هاست آیفون‌های پلاس نیز صفحه‌نمایشی بزرگ را با قیمتی کمتر از مدل پرو مکس ارائه می‌کنند. افزون‌براین، اپل درمجموع به‌سمت افزایش اندازه نمایشگر حرکت کرده و این تغییر در مورد مک‌بوک ایر 15 اینچی نیز دیده می‌شود.

 

در این رندر تک دوربین عقب آیپد ایر در گوشه سمت چپ بالای قاب پشتی قرار گرفته است و زیر آن فلش LED در یک ماژول مشخص دیده می‌شود. از این نظر، تبلت جدید اپل تا حدی به طراحی دوره آیفون X برگشته است. در سایر بخش‌های ظاهری این محصول تغییر خاصی به‌چشم نمی‌خورد.

Special-features-of-iPad-Pro-12.9-inches

اپل درحال‌حاضر آیپد پرو 12.9 اینچی را با قیمت پایه 1099 دلار و آیپد ایر را با قیمت پایه 599 دلار می‌فروشد. بااین‌حال، در آینده احتمالاً هر دو نسخه 10.9 و 12.9 اینچی آیپد ایر روانه بازار خواهند شد؛ بنابراین نسخه 12.9 اینچی مطمئناً قیمتی بالاتر از 600 دلار خواهد داشت.

اگرچه هنوز نمی‌توان با اطمینان چیزی دراین‌باره گفت، اما آیپد ایر جدید احتمالاً در نیمه اول سال 2024 معرفی می‌شود. آیپد پرو بعدی با نمایشگر OLED نیز باید تا ماه ژوئن از راه برسد؛ اما هنوز باید منتظر باشیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی در این خصوص چه اطلاعاتی را به ما ارائه می‌کنند.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر