دوربینی با بزرگترین لنز پریسکوپی تله‌فوتو

شرکت ریلمی با عرضه موبایل جدید realme 12 Pro+ به بازار با دوربینی منحصر‌به‌فرد، رقیبی سرسخت برای آیفون و سامسونگ خواهد بود.

دوربینی با بزرگترین لنز پریسکوپی تله‌فوتو

این موبایل بزرگ‌ترین سنسور پریسکوپی تله‌فوتو با بالاترین رزلوشن موجود در سطح جهانی حتی در مقایسه با آیفون 15 پرو مکس و سامسونگ اس 24 اولترا است.

بعد از realme GT 5 Pro، موبایلی هیجان‌انگیز با تمام نکات مثبتش، ریلمی سری realme 12 Pro را معرفی کرده است؛ موبایلی با لنز تله‌فوتو پریسکوپیک که وجه تمایز آن در طول سال جاری خواهد بود.

اسکای لی، موسس و مدیرعامل realme، اخیراً نامه‌ای منتشر و اعلام کرده است که سال 2024 سال تغییر نام تجاری خواهد بود. این شرکت همچنین از شعار جدید خود، واقعیت ببخش، پرده‌برداری کرد و خود را به عنوان یک برند فناوری که کاربران جوان را بهتر درک می‌کند، دوباره جا انداخت. بر اساس این ریبرندینگ، مدل‌های سری شماره‌گزاری شده realme به عنوان نسل آینده گوشی‌های ساخته شده برای تصویربرداری شناخته خواهند شد.

شرکت ریلمی همچنین عنوان کرده است که با حفظ روحیه «جرات پریدن»، «واقعیت ببخش» بر کاربران جوان تمرکز کرده و مزایای ملموسی ارائه خواهد کرد. محصولات ما با فناوری پیشرفته باعث ارتقاء سطح کار و زندگی شده و انرژی جوانی را برای آزادی و راحتی بیشتر القا می‌کنند. با ایجاد یک فضای دوستانه، ارزش ها و آرزوها را با کاربران جوان خود به اشتراک می گذاریم. ما در تلاش هستیم تا برای کاربران جوان در سراسر جهان تجربه استفاده از فناوری فراتر از انتظار را به ارمغان بیاوریم.»

توانمندسازی کاربران جوان با تصویربرداری نسل جدید از طریق لنز پریسکوپی تله‌فوتو پرچمدار

تحقیقات صورت گرفته توسط ریلمی نشان می‌دهند که ترجیح کاربران جوان استفاده از لنزهای تله‌فوتو با زوم 3X یا بیشتر، به جای 2X است. برای فعال کردن سطوح زوم بالا در تلفن‌های باریک، پریسکوپ تله‌فوتو تنها انتخاب مناسب است. با این وجود، این فناوری چالش‌های فنی و هزینه‌های بالایی را به سازنده تحمیل می‌کند و به همین دلیل معمولاً در گوشی‌های پرچمدار استفاده می‌شوند. realme با در دسترس قرار دادن فناوری منحصر به پرچمداران، یعنی فناوری پریسکوپ تله‌فوتو، برای کاربران جوان بیشتر این شکاف را پر کرده است.

ریلمی یک فرمول پریسکوپ تله‌فوتو اختصاصی برای اطمینان از تصویربرداری با کیفیت بالا در شرایط مختلف ایجاد کرده است که برای اولین بار در realme GT5 Pro در نوامبر 2023 ارائه شد. این فرمول عملکرد تله‌فوتو ریلمی GT5 را در خط مقدم این صنعت قرار داده است. سری جدید ریلمی  12 پرو نیز همین رویکرد را اتخاذ کرده و یک اندازه حسگر پیشرو، یک پلتفرم با عملکرد بالا و یک الگوریتم پیشرفته برای دستیابی به عملکرد تصویربرداری برتر را ادغام خواهد کرد.

نسل جدید تله‌فوتو: بهترین لنز پریسکوپ تله‌فوتو در این رده

سریrealme 12 Pro  وضوح و پایداری عکس در شب را افزایش داده و در عین حال فلر و گوستینگ را به حداقل می‌رساند. این امر با ترکیبی منحصر به فرد از شیب منشوری OIS، پوشش ساختاری با طول موج فرعی و آفتابگیر عدسی با الگوی مواج کسب شده که این فناوری در GT5 Pro نیز به کار رفته است. این محصول دارای حالت پرتره 3X با فاصله کانونی پرتره طلایی 71 میلیمتری است که عمق میدان طبیعی کم و مناسبی برای پرتره ایجاد می‌کند. علاوه بر این، سری realme 12 Pro در قابلیت‌های تله‌فوتو در کلاس خود پیشرو بوده و زوم دیجیتال تا 120 برابر را ارائه می‌کند.

سنسور نسل جدید: بزرگترین سنسور پریسکوپ تله‌فوتو در این رده

سری realme 12 Pro دارای بزرگترین حسگر پریسکوپ تله‌فوتو در این رده است. این محصول دارای سنسور پرچمدار OV64B است که از رقبای خود در این رده پیشی گرفته و با سایر پرچمداران رده بالا مطابقت دارد. این سنسور با اندازه نیم اینچ، بزرگتر از سنسور پریسکوپ آیفون 15 پرو مکس و سامسونگ اس 24 اولترا بوده و قادر به جمع‌آوری نور تا سه برابر بیشتر از تلفن همراه اپل است.

rel

 

زوم بدون افت کیفی نسل جدید: قابلیت تصویربرداری با فاصله کانونی کامل و بدون افت کیفیت

دوربین اصلی سری realme 12 Pro دارای Sony IMX890 OIS است که عکاسی در شب را بهبود می‌بخشد. این دوربین دارای سنسوری بزرگ به ابعاد 1/1.56 اینچ، فاصله کانونی معادل 24 میلیمتر و دیافراگم f/1.8 عریض است که برای عکاسی در شب عملکردی بسیار مناسب دارد. با پشتیبانی OIS، این دوربین در ارائه ضبط ویدیوی پایدار و بهینه‌سازی میزان موفقیت عکس‌ها عالی عمل می‌کند. علاوه بر این، سریrealme 12 Pro  دارای یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو و یک دوربین فوق عریض است. دروبین این محصول در زوم 0.6x، 1x، 2x، 3x، 6x بدون افت کیفیت عمل کرده و تجربه عکاسی با زوم بدون افت کیفیت در فاصله کانونی کامل را همچون یک دستگاه پرچمدار ارائه می‌کند.

real

الگوریتم نسل جدید: سفارشی‌سازی انحصاری الگوریتم MasterShot

ریلمی با همکاری کوالکام، پردازش تصویر خود را با الگوریتم MasterShot بهبود بخشیده است. سریrealme 12 Pro  اولین و تنها دستگاه در رده خود است که فرمت‌های RAW را پردازش کرده و وضوح بالا، محدوده دینامیکی و واقع‌گرایی را در پرتره‌های سینمایی تضمین می‌کند. الگوریتم MasterShot نسل جدید omni-focal یک ساختار در سطح پرچمداران است که پیشرفته‌ترین عکاسی محاسباتی این حوزه را به نمایش می‌گذارد. این الگوریتم موتور LightFusion را برای وضوح و تناژ بیشتر و موتور NightEye را برای عکاسی عالی در شب با هم ادغام می‌کند. این سری همچنین دارای یک فیلتر پرتره فیلم منحصر به فرد است که امکان ثبت بی‌دردسر پرتره‌های خیره‌کننده را فراهم می‌کند.

ww

همکاری با طراح بین‌المللی ساعت لوکس برای خلق طراحی لوکس شبیه ساعت

هدف سری شماره‌گذاری شده ریلمی ارائه تجربیات نسل جدید تصویربرداری و محصولاتی با طراحی شیک به جوانان است. در کنار تصویربرداری در سطح پرچمداران، ریلمی همچنین با اولیویر ساوئو، استاد طراحی ساعت‌های لوکس بین‌المللی، برای خلق طراحی ساعت‌گونه لوکس برای سری realme 12 Pro همکاری کرده است.

qq

علاوه‌بر قابلیت‌های تصویربرداری و طراحی، سریrealme 12 Pro ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارد.

tt

درباره ریلمی:

ریلمی (realme) شرکت جهانی نوظهور و تولیدکننده محصولات فناورانه است که فناوری‌های منحصربه‌فرد را در صنعت گوشی موبایل و هوش مصنوعی اشیا در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. این شرکت رده‌ای از گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های فناورانه خانگی با ویژگی‌ها، کیفیت و طراحی‌های خاص و همچنین قیمت مناسب ارائه می‌دهد که توجه جوانان را به خود جلب کرده است. ریلمی در سال ۲۰۱۸ توسط «اسکای لی» (Sky Li) تاسیس و به سرعت، در طول ۳ سال، به یکی از ۵ برند مطرح گوشی موبایل در ۳۰ بازار جهانی تبدیل شد. این برند در چندین بازار جهانی شامل چین، جنوب شرق آسیا، جنوب آسیا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا حضور داشته و تعداد کاربرانش از ۲۰۰ میلیون نفر فراتر رفته است. سال ۲۰۲۴، سال بازتعریف نام تجاری ریلمی با شعار جدید آن، «واقعیت ببخش» است. با این روحیه جدید برند، ریلمی بیش از گذشته بر روی کاربران جوان تمرکز خواهد کرد و در زندگی آنها کارایی واقعی، روشن و ملموس نشان خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت www.realme.com مراجعه کنید.

 

ارسال نظر