اولین پیشخوان حضوری 1424 در چارسو افتتاح شد

با توجه به نیاز کاربران و تقاضای بالا برای خدمات تعمیری تلفن همراه، یافتن یک مرکز تعمیرات قابل اعتماد و حرفه‌ای به یک دغدغه تبدیل شده است.

اولین پیشخوان حضوری 1424 در چارسو افتتاح شد

به گزارش کلیک، سامانه 1424 یکی از مراکز معتبر در بحث خدمات تعمیر تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال است. سامانه 1424 که به صورت آنلاین فعالیت می‌کرد، قصد گسترش دسترسی کاربران و دریافت راحت خدمات این مجموعه را دارد. به همین دلیل و در طی مراسمی رسمی، اولین پیشخوان حضوری 1424 در چارسو افتتاح شد.

مرکز خدمات ۱۴۲۴، تعمیر انواع گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، ساندبار و اسپیکر را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می‌کند. این مجموعه با استراتژی حضور آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه مسیر خود، برای افزایش تعامل با کاربران و دسترسی راحت‌تر به خدمات این مجموعه، اقدام به افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در مرکز خرید چارسو کرد.

پوریا تابعیان، مدیر عامل دی‌جی سرویس پس از افتتاح اولین پیشخوان حضوری 1424 در چارسو، طی سخنرانی خود بیان کرد: مجموعه 1424 خدمتی دیگر از دی‌جی‌سرویس بوده که با هدف ارائه کامل‌ترین خدمات تلفن همراه در کشور راه‌اندازی شده است.

مجموعه 1424 متشکل از متخصصین و مشاوران حرفه‌ای بوده که با استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا و مدرن‌ترین تجهیزات، به ارائه انواع خدمات تلفن همراه و تجهیزات دیجیتال می‌پردازند. همچنین حضور شرکای تجاری استراتژیک مانند بیمه ایران، باعث شده تا خدماتی مثل بیمه گوشی موبایل، به بهترین شکل ممکن فراهم شود.

در مجموعه ۱۴۲۴هدف اصلی ما آسودگی خاطر مشتریان است؛ زیرا این موضوع باعث ارتباط بهتر و تعامل طولانی بین مجموعه و مشتریان می‌شود. در همین راستا، خدمات 1424 با سرعت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه و رقابتی به مشتریان ارائه شده و تمام خدمات این مجموعه، شامل گارانتی است.

با توجه به شلوغی کلان شهرها و ارزشمند بودن زمان مشتریان، سرویس دریافت و تحویل رایگان گوشی از درب منزل برای ساکنین شهر تهران توسط 1424 فراهم شده است. 

استراتژی سامانه 1424، افزایش نقاط تماس با این مجموعه در راستای دسترسی آسان مشتریان به خدمات آن است. در این راستا، 1424 اقدام به راه اندازی پیشخوان خدمات خود در مرکز خرید چارسو کرده که یکی از مراکز مهم خرید و فروش موبایل در کشور است.

پیشخوان ۱۴۲۴ در چارسو در کنار ارائه تمامی خدمات تلفن همراه، خدمات متنوعی دیگری نیز به کاربران ارائه می‌کند. این خدمات شامل:

  • مشاوره پیش از خرید:  با توجه به قیمت بالای محصولات دیجیتال و بخصوص گوشی موبایل، کارشناسان ۱۴۲۴ امکان دریافت مشاوره پیش از خرید را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌اند تا انتخابی کاملا مناسب با نیازهایشان داشته باشند.
  • امکان خرید اقساطی: این روزها امکان تهیه کالا بدون نیاز به پرداخت تمام قیمت آن، یک مزیت بوده و قطعا برای کاربران جذاب است. به همین منظور در پیشخوان ۱۴۲۴ امکان ثبت‌نام، اعتبار سنجی و دریافت اعتبار خرید اقساطی فراهم گردیده است.
  • خرید و تعویض گوشی کارکرده: این خدمت یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده در این سامانه است. کاربران زیادی هر ساله به دنبال فروش گوشی‌های کارکرده خود هستند تا بدین ترتیب، گوشی جدید تهیه کنند. در این پیشخوان، طرح تعویض گوشی کارکرده با گوشی نو توسط ۱۴۲۴ و با همکاری دی‌جی‌لند و دی‌جی‌سرویس انجام می‌شود.
  • تعمیرات گوشی هوشمند و تجهیزات الکترونیک: پذیرش و تحویل دستگاه در این پیشخوان صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است برای آسودگی خاطر کاربران، تعمیرات در ۱۴۲۴ شامل ۶ ماه گارانتی بوده  تا کاربران با خیالی آسوده از تجهیزات الکترونیک خود استفاده کنند.
  • بیمه گوشی: با توجه به افزایش ارزش گوشی‌های هوشمند و حوادثی که احتمال رخ دادن آن‌ها وجود دارد، بیمه نمودن گوشی هوشمند یکی از راهکارهای موجود برای جبران ضرر در مواقع حادثه است. مرکز ۱۴۲۴ با همکاری سازمان معظم "بیمه ایران"، اقدام به ارائه خدمت "بیمه گوشی موبایل" کرده که جبران خسارت را برای کاربران فراهم ساخته است. با بیمه نمودن گوشی تلفن همراه، دستگاه شما در مقابل سرقت در قبال شکست حزر و حوادث احتمالی بیمه شده و هزینه تعمیرات نیز از طرف بیمه پرداخت می‌شود.

 

مشتریان عزیز 1424 برای دریافت خدمات کافی است به این پیشخوان مراجعه کرده و به واسطه دستگاه دیجیتالی یا صحبت کردن با کارشناسان و مشاورین حاضر در پیشخوان، از خدمات 1424 و تخفیف ارائه شده در این پیشخوان بهره‌مند شوند.

مشتریان محترم برای ثبت درخواست یا استفاده از خدمات 1424، کافی است با شماره سراسری 1424 تماس گرفته یا به سایت 1424 مراجعه کنند.

در پایان، مدیرعامل دی‌جی سرویس عنوان کرد ما در ۱۴۲۴ تمام تلاش و توان خود را به برای رسیدن به هدف اصلی این مجموعه که جلب رضایت مشتریان است، به کار گرفته‌ایم. با توجه به نیاز کاربران و تقاضای بازار، خدمات دیگری نیز به سامانه 1424 افزوده خواهد شد و به زودی اخبار بیشتری پیرامون 1424 و خدمات ارائه شده در این سامانه، خواهید شنید. از اعتماد شما سپاسگزاریم و منتظر دیدار شما در پیشخوان ۱۴۲۴ در مرکز خرید چارسو هستیم.

 

 

ارسال نظر