"ریورسانگ" مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل رونمایی شد

برند ریورسانگ تولیدکننده لوازم جانبی و موبایل چینی، در ایران رونمایی شد؛ ریورسانگ با این وعده وارد بازار ایران می‌شود که مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل (Super Trusted Brand) باشد.

"ریورسانگ" مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل رونمایی شد

به گزارش کلیک مراسم رونمایی از محصولات "ریورسانگ"با شعار «الهام گرفته از خلاقیت» در هتل قلب تهران برگزار شد.

در این مراسم هادی پروان، مدیر شرکت تیبافناور، با معرفی خدمات و استراتژی مارکتینگ حضور این برند در مورد گارانتی محصولات ریورسانگ در ایران و مزیت رقابتی که محصولات این برند نسبت به بقیه برندها دارند؛ گفت: «ما پتانسیل بسیار زیادی در بازار ایران می بینیم. رویکرد سازگار و تعهد ما به درک نیازهای محلی به ما کمک می‌کند تا محصولاتی بسازیم که واقعاً در بین مصرف کنندگان ایرانی طنین انداز شود.»

پروان درباره روند ورود این برند به کشور گفت: ریورسانگ ۶ ماه بازار ایران را سنجید و ما هم چند ماهی درحال مذاکره بودیم. در نهایت با فافا قرارداد بستیم. به دلیل اینکه بازار فارس را بهتر می‌شناسیم ابتدا از  فارس و اصفهان شروع به بازاریابی کردیم و الان به همه شهرها ورود می‌کنیم.

photo13737492461

در ادامه احسان تمیس، مدیرتحقیق و توسعه تیبافناور، از آینده برند ریورسانگ در ایران گفت: «هیجان‌زده هستیم که فناوری پیشرفته و تعهد تزلزل‌ناپذیر ریورسانگ به کیفیت را به بازار پر جنب‌و‌جوش ایران بیاوریم. هدف ما فقط فروش محصولات نیست، بلکه ارتقاء سبک زندگی دیجیتالی هر مصرف‌کننده ایرانی با لوازم جانبی است که واقعاً می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.»

در ادامه رویداد، وو وِن‌لی، مدیر فروش ریور سانگ در چین اضافه کرد: ما بعد از دو سال آماده‌سازی برند اینجا هستیم تا بهترین خدمات را ارائه دهیم. شعار ریورسانگ، الهام گرفته از خلاقیت است.

او با اشاره به فعالیت این برند توضیح داد: ریور سانگ از سال ٢٠١۵ شروع به فعالیت کرد اما از ١۵ سال قبل تلفن و وسایل مخابرات تولید می‌کرد؛ این برند روزی یک میلیون قطعه تولید می‌کند. ریور سانگ در دسترس بیش از یک پنجم مردم جهان است و در بیش از ۶٠ کشور جهان فعالیت می‌کند.

برنامه بعدی ما واردات کالای هوشمند است

وو وِن‌لی گفت: ریور سانگ در بیش از ٩ کشور دفتر رسمی ریور سانگ دارد اما در ایران هنوز دفتر رسمی ندارد. برنامه داریم در آینده محصولات خانه هوشمند مثل دوربین مداربسته، یخچال و غیره تولید کنیم.

در ادامه هومن صادق، مدیر فروش ریورسانگ در شهرفافا اشاره کرد: برند ریورسانگ زیرمجموعه شرکت IMG است و کارش تولید موبایل‌های دکمه‌ای است. این شرکت ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار موبایل تولید می‌کند. ۵۰۰ هزار برای بازار چین و یک میلیون وارد بازار می‌شود.

برنامه بعدی ما واردات کالای هوشمند است و شاید وارد تولید هم بشویم. تمام دستگاه‌هایی که داریم اپلیکیشن و دفترچه آن فارسی است.

صادق درنهایت اشاره کرد: ما خودمان را با سامسونگ، انکر و شیائومی مقایسه می‌کنیم و از نظر حدود قیمت در رده ایسوز هستیم؛ اما موبایل‌های دکمه‌ای در بازار عرضه نشده است درنتیجه قیمت‌گذاری هم نشده است.

مدت‌هاست در صف تخصیص ارز هستیم

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم، پرسش و پاسخ با خبرنگاران نیز انجام شد و مهمانان و مدیران این برند به سوالات پاسخ دادند.

هادی پروان، مدیر شرکت تیبافناور در پاسخ به خبرنگار پیوست درباره واردات موبایل دکمه‌ای گفت: ریورسانگ درحال حاضر در حوزه تولید موبایل در ایران حضور پیدا نکرده است، اما از آنجایی که واردات موبایل دکمه‌ای در ایران ممنوع است، ما فقط به صورت CKD و SKD می‌توانیم وارد کنیم اما در دراز مدت برای تولید آن در ایران برنامه داریم. ریورسانگ موبایل هوشمند هم دارد اما اگر بخواهیم در آن حوزه ورود کنیم از مدل‌های ۴ و ۵ شروع می‌کنیم.

احسان تمیس، مدیرتحقیق و توسعه تیبافناور، شهرفافا درباره همین موضوع ادامه داد: برای تولید موبایل با دو شرکت مذاکره کرده‌ایم؛ احتمالا توسط یکی از شرکت‌های بزرگ توزیع گوشی انجام می‌شود، تولید در داخل می‌تواند با اسم برند ریورسانگ یا هر برندی که شرکت می‌خواهد باشد.

photo13737498130

او درباره حمایت‌های دولت از شرکت‌های تولیدکننده اشاره کرد: درحال حاضر ۹۸ مجموعه تولیدی تاسیس شده است اما مشخص نیست که حمایت می‌شوند یا نه. ما مدت‌هاست در صف تخصیص ارز هستیم اما فعلا اتفاق مثبتی در این خصوص نیفتاده است. ما یک‌سری کالا وارد کرده‌ایم و همزمان درحال آماده‌سازی زمین و خط تولید نیز هستیم.

وی افزود: این برند قصد دارد حضور قوی در شهرهای بزرگ ایران داشته باشد و برای اطمینان از در دسترس بودن، با نمایندگی‌های استانی و شهری همکاری می‌کند و از طریق رویدادها و مشارکت با جامعه فناوری تعامل دارد. ریورسانگ چیزی فراتر از یک برند است. این وعده کیفیت، نوآوری و اعتماد است. از آنجایی که اولین بار در ایران شروع به کار می‌کند و در این رویداد رونمایی شده است، آغازگر عصر جدیدی از لوازم جانبی موبایل می‌باشد که ایرانیان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

گفتنی است در این رویداد محصولات شاخص ریورسانگ به نمایش گذاشته شد، از جمله:

  • حلقه‌های هوشمند: مد روز در فناوری‌ها و گجت‌های پوشیدنی هستند که با طراحی بسیار شیک و پر از ویژگی‌های جدید و جذاب معرفی شدند.
  • ساعت‌های هوشمند لوکس: ترکیبی از سبک مدرن با عملکرد بالا برای مصرف‌کننده ایرانی.
  • ایرفون‌هایی با کارایی بالا: کیفیت صدای شفاف برای دوستداران موسیقی و حرفه‌ای ها به طور یکسان.
  • شارژرهای پرقدرت: آینده را با شارژرهایی که دستگاه‌ها را در زمان بسیار کم شارژ می‌کنند؛ تجربه کنید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر