اعطای اعتبار با توثیق سیم کارت محصول نوآور سال شد

در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، محصول اعتبار با توثیق سیم‌کارت با همکاری شرکت همراه کسب‌ و کارهای هوشمند و شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس به‌عنوان محصول نوآور سال معرفی شد.

اعطای اعتبار با توثیق سیم کارت محصول نوآور سال شد

به گزارش کلیک هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی 21 اسفند با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف در سالن جابربن حیان دانشگاه شریف با محوریت نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌ و کار برگزار و از محصول اعطای اعتبار با توثیق سیم‌کارت با اهدای تقدیرنامه و لوح زرین تقدیر شد.

شرکت همراه کسب‌ و کارهای هوشمند به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول با همکاری شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از آبان‌ماه با تجهیز حوزه مالی مبتنی بر فناوری‌های فین‌تک به حیطه اعطای اعتبار خرد به دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول ورود کرد که در شبکه حلقه باز قابل‌مصرف خواهد بود.

از آن‌جا که محصول اعتبار با هدف کمک به کاربران در برطرف کردن نیازهای روزمره و تکرارشونده طراحی شده، جامعه‌ بزرگی از دهک‌های درآمدی متنوع را مخاطب قرار می‌دهد. رفتار اعتباری مورد مطالعه در این سرویس، متفاوت از رفتار بانکی کاربران است. به همین دلیل کاربرانی که پیش از این سابقه پرباری از دریافت تسهیلات بانکی ندارند نیز می‌توانند با عملکرد اعتباری مناسب در اکوسیستم از مزایای سرویس اعتبار با توثیق سیم‌کارت بهره‌مند شوند.

یکی از ویژگی‌های این سرویس امکان استفاده از آن در حلقه باز خواهد بود. بر همین اساس کاربرانی که سرویس اعتبار برای آنها در اپلیکیشن اوانو فعال شده است می‌توانند به واسطه اوانوکارت اعتبار را به شیوه‌های مختلف مصرف کنند.

سرویس اعتبار در سال جاری به صورت محدود به کاربران ارائه شد و با توجه به نتایج موفقی که بدست آمده در سال آینده به صورت گسترده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر