همکاری چندین بانک با یک برند لباس زنانه

پوشیدن لباس فرم اداری برای کارمندان خانم و آقا در بانک‌ها، یکی از ضروریات کار در این نهاد مالی و اقتصادی مهم است.

همکاری چندین بانک با یک برند لباس زنانه

لباس مخصوص کارمندان بانک ضمن تطابق با قوانین کشور باید راحت و جذاب باشد. تولیدی پوشاک زنانه ماهپار علاوه‌بر رعایت این موارد، برای تنوع بخشیدن به مانتوشلوارهای اداری و تطابق آن‌ها با نیاز جامعه، تکنیک‌های دیگری را هم به‌کار می‌برد؛ برهمین اساس بانک‌های متعددی برای تأمین پوشش کارمندان خانم خود با این برند لباس زنانه همکاری می‌کنند.

 

ویژگی لباس فرم بانک

بانک‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای مالی و اقتصادی مهم، برای ارتباط بهتر با مشتریان و جلوه رسمی و نظام‌مند بخشیدن به محیط کار، قواعد و اصول خاصی را دنبال می‌کنند. یکی از این قواعد، ضرورت رعایت پوشش مشترک است. این قاعده در ایران کارمندان خانم را به پوشیدن مانتو شلوار اداری و آقایان را به پوشیدن کت‌وشلوار ملزم می‌کند. به‌طورکلی، باید چند ویژگی اساسی در تمامی مدل‌‌های لباس اداری بانک‌ها وجود داشته باشد.

  • ظاهر حرفه‌ای و متناسب با محیط

  • تن‌خور راحت برای استفاده طولانی‌مدت

  • جنس باکیفیت و بادوام به جهت راحتی شستشو و اتوکشی

  • طرح، رنگ و مدل دوخت شیک و به‌روز

  • سایز مناسب

  • یونیک باشد و کارمندان یک بانک را متفاوت‌تر نشان دهد.

  • تشابه رنگ و مدل کارمندان هر مجموعه

خرید لباس اداری بانک از بهترین تولیدی لباس زنانه

ماهپار به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی لباس اداری در کشور، تمامی نکات مهم در تولید لباس فرم اداری بانک‌ها و سایر ادارات دولتی و غیردولتی را رعایت می‌کند. رعایت این موارد در دوخت لباس اداری برای بانک‌ها، علاوه‌بر استایل شیک و برازنده، به کارمندان هر بانک، هویت مستقل می‌دهد؛ از طرفی این نظم و قاعده‌مندی حس اعتماد مشتریان را برمی‌انگیزاند و به‌طورکلی روی مشتری‌ها تأثیرات مثبت دارد.

برند لباس زنانه مشهور موردبحث با به‌کارگیری بهترین طراحان و خیاطان، استفاده از پارچه‌های باکیفیت و متنوع و ویژگی‌های مثبت دیگری که در ادامه شرح می‌‌دهیم، به بهترین مرجع خرید سازمانی ست اداری بانک ها تبدیل شده است.

بهترین کیفیت پارچه برای دوخت لباس اداری

به‌طورقطع، فروشگاه‌های مختلفی برای تولید و عرضه مانتو شلوار اداری وجود دارد؛ اما آنچه برند لباس زنانه ماهپار را متمایز می‌کند، استفاده از پارچه‌های باکیفیت حتی در ارزان‌ترین مانتو شلوارهای اداری است. کیفیت پارچه به‌ویژه در مورد لباس اداری بانک‌ها بسیار مهم است. برای آن‌ها پوشیدن لباسی با پارچه باکیفیت که در آن احساس خوشایند و آسودگی داشته باشند، مهم است. برخی از این پارچه‌ها عبارتند از:

  • کرپ ترک

  • فیونا

  • دیپلمات ترک

  • بزیاق

  • و ...

پارچه‌های نامبرده به‌دلیل دوام و ماندگاری بالا، بهترین گزینه برای دوخت مانتو شلوار اداری هستند. این پارچه‌ها در شستشو و اتوکشی‌های مکرر کمتر آسیب می‌بینند و تا مدت‌‌ها قابل استفاده هستند.

تنوع در سایز، طرح و مدل دوخت لباس اداری

یکی دیگر از دلایلی که فروشگاه ماهپار را به محبو‌ب‌ترین فروشگاه لباس اداری زنانه تبدیل کرده و منجر به همکاری چندین بانک با آن شده، تنوع محصولات است. مجموعه مذکور برای تمامی سلیقه‌ها مانتو تولید می‌کند. همچنین با در نظر گرفتن سایز‌های مختلف از 34 (کوچک‌ترین سایز مانتو شلوار) تا 54 (بزرگ‌ترین سایز مانتو شلوار اداری) نیاز تمامی افراد را پوشش می‌دهد. این تنوع در قد مانتوها نیز وجود دارد تا افراد با قدهای متفاوت بتوانند یک مدل مشابه را بپوشند و در تن همه آن‌ها زیبا باشد.

تولیدی پوشاک زنانه معروف مورد بحث، علاوه‌بر سایزبندی‌ کامل مانتو شلوار اداری، مدل‌های دوخت متنوعی هم دارد. این مجموعه با بیش از 20 مدل مانتو شلوار اداری با پارچه‌های مختلف توانسته است هر سلیقه‌ای را راضی کند. برخی از مدل‌های مانتو شلوار اداری ماهپار به شرح زیر است.

  • مانتو شلوار بانتو دوزی

  • مانتو شلوار اداری مدل یقه انگلیسی

  • مانتو شلوار مدل جیب پاکتی

  • مانتو شلوار مدل یقه گرد

  • مانتو شلوار مدل گلدوزی

  • مانتو شلوار مدل یقه انگلیسی چهار دکمه

  • مانتو شلوار اداری یقه بلیزری دو دکمه، سه دکمه

  • مانتو شلوار اداری یقه ملوانی سه دکمه

  • مانتو شلوار یقه ایستاده پایین گرد

  • مانتو شلوار مدل یقه ساتن‌دار با پارچه طرح پیردوپل

  • مانتو شلوار یقه آمریکایی بغل پلیسه

  • و ...

موارد بالا، فقط چند مدل از مدل‌های پرفروش مانتو شلوار اداری هستند که توسط برند موردبحث با استفاده از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها تولید و با منصفانه‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

قیمت مانتو شلوار اداری ماهپار

قیمت یکی از اولویت‌های مهم در خرید سازمانی ست اداری بانک‌هاست؛ چراکه یونیفرم‌های اداری، به‌طورمعمول در تعداد بالا خریداری می‌شوند. پوشاک زنانه برند Mahpar نیز با آگاهی از این موضوع، محصولات خود را در طیف قیمتی متنوعی از مانتو شلوارهای اداری قیمت مناسب تا مدل‌های کمی گران‌تر به فروش می‌رساند. به این ترتیب بانک‌ها می‌توانند برای تأمین لباس پرسنل خود، حق انتخاب‌های بیشتری داشته باشند.

باید به این نکته توجه داشت که قیمت‌های پایین‌تر در تولیدی موردبحث به معنی پایین آوردن کیفیت نیست؛ اما به‌دلیل این‌که بسیاری از مدل‌ها با پارچه‌های خارجی دوخته می‌شود و خرید این پارچه‌ها دلاری است، قیمت تمام شده بعضی از مدل‌ها بیشتر می‌شود. اگر در مورد این‌که کدام جنس پارچه برای کدام فصل مناسب است، به راهنمایی نیاز دارد، ماهپار به شما مشاوره می‌دهد تا خریدی ایده‌آل داشته باشید.

مشاوره خرید

به‌عنوان فردی که مسئولیت خرید لباس اداری بانک برعهده شماست و در زمینه مدل‌ها، جنس پارچه متناسب با فصل یا رنگ متناسب با محیط کاری بی‌اطلاع هستید، حتما به مشاوره پیش از خرید نیاز خواهید داشت.

مشاوره خرید در فروشگاه‌های حضوری از طریق فروشنده‌های حاضر در فروشگاه ارائه می‌شود. در فروشگاه‌های اینترنتی نیز پشتیبانان فروش از طریق تماس تلفنی و سایر راه‌های ارتباطی پاسخگوی مشتریان هستند و آن‌ها را در مورد انتخاب بهترین پارچه، بهترین رنگ و مناسب‌ترین مدل دوخت راهنمایی می‌کنند تا مشتری بهترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

برند لباس زنانه ماهپار به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی مانتو شلوار اداری و با آگاهی از اهمیت مشاوره خرید در انتخاب ایده‌آل، کارشناسان خود را موظف به ارائه راهنمایی‌های صبورانه به مشتریان کرده است.

اصالت محصول

در کنار تمامی موارد بالا و به‌ویژه در مورد فروشگاه‌های اینترنتی، اصالت محصول یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران است. به‌این‌معنی که محصول با همان ویژگی‌های جنس پارچه، سایز و رنگ به دست مشتری برسد. همکاری چندین بانک با مجموعه تولیدی پوشاک زنانه موردبحث، اصالت محصولات این تولیدی را اثبات می‌کند. البته اصالت پارچه و اعتبار اصلی بودن آن از نظرات مشتریان دیگر این سایت نیز برداشت می‌شود.

ماهپار برند لباس زنانه موردپسند بانک‌ها و ادارات دولتی

یک برند لباس زنانه فقط با اهمیت دادن به نکات اصلی در دوخت و عرضه مانتوشلوارهای اداری به همراه تنوع بخشیدن به پارچه، سایز، مدل و رنگ مانتوها و همچنین قیمت منصفانه توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را به‌دست بیاورد.

 

ارسال نظر