ایده هایی که تبدیل به طلا شد

تمامی ایده ها و طرح ها ابتدا به ذهنم می آید و بعد از مطرح کردن با تیم طراحی در دست تولید و تبدیل به طلا می شوند.

ایده هایی که تبدیل به طلا شد

به گزارش کلیک سمینار بزرگ " نقشه راه طلایی" با ارائه عاطفه مرادی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این سمینار که با هدف آموزش تخصصی به علاقه مندانی که قصد فعالیت در صنعت طلا را دارند برگزار شد، نکات مهم و کلیدی از سوی عاطفه مرادی در این حوزه برای مخاطبان ارائه و با استقبال آنها مواجه شد.

این بانوی کارآفرین که حدود 8 سال پیش در صنعت طلا فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرد در حاشیه برگزاری سمینار در نشستی با خبرنگاران گفت: در ابتدای کار، شاید با چند گرم طلای اولیه استارت زدم و حالا بعد از 8 سال دارای دو کارگاه تولیدی طلا هستم، همچنین دو شعبه از برند من با نام "لناگالری" در بهترین مراکز خرید تهران " اطلس مال" و "نیایش مال" فعال هستند.

مرادی در ادامه بیان کرد: پیج لناگالری با توجه به اینکه تمام مخاطبانش نچرال بوده و آن را از طریق تبلیغات و سبک کاری لنا دنبال می کنند یکی از پر مخاطب ترین پیج های طلافروشی است.

وی با بیان اینکه سبک کاری من مینی مال و ظریف است گفت: به عبارتی سبک اروپایی را ارائه می دهیم و دلیل آن هم این بود که در ابتدای شروع کار به صورت آنلاین و با سرمایه کم آغاز کردیم و از همان زمان به فکر استفاده از روشی برای اعتمادسازی مخاطبان بودیم که بعد از گذشت چند سال اولین کارگاه خود را دایر کردیم.

مرادی افزود: تمامی ایده ها و طرح ها ابتدا به ذهنم می آید و بعد از مطرح کردن با تیم طراحی در دست تولید و تبدیل به طلا می شوند.

انتقال آموزه ها به مخاطبان، هدف اصلی سمینار طلایی فکر کن

وی در خصوص هدف از برگزاری سمینار "طلایی فکر کن" گفت: بعد از سالها فراز و نشیب تصمیم گرفتم آنچه در این 8 سال آموختم با تمام بایدها و نبایدها به افرادیکه علاقه مند به سرمایه گذاری و فعالیت در این حوزه هستند را به اشتراک بگذارم. به لطف خدا بعد از سه ماه جمع آوری مطالب و آموزش دیدن در حوزه سخنرانی توانستم اولین سمینار خود را با موضوع طلافروشی و با عنوان طلایی فکر کن برگزار کنم که در واقع نقشه راه طلافروشی است.

مرادی به افرادیکه می خواهند در این حوزه حرفه ای شوند پیشنهاد می دهد برای تخصصی و حرفه ای شدن در این حوزه در یک دوره دو روزه خاص او شرکت کنند.

وی گفت: در این دوره مسیر را با هم طی می کنیم و بعد از آن هم طی یک ماه ارائه خدمات و پشتیبانی به هنرجوها کمک کرده که اگر مشکلاتی دارند را برطرف کنیم.

به گفته این کارآفرین، مهمترین چیزی که هنرجوها باید رعایت کنند شعار اکادمی ما "طلایی فکر کن" است که از ذهن و باور نشات می گیرد که اگر ذهن و باور اصلاح شود موفقیت نمایان خواهد شد.

photo13901434040

مرادی در پاسخ به کلیک خصوص صادرات گفت: به دلیل اینکه سبک لنا مینی مال پسند است درخواست برای فروش خارج از کشور بسیار داریم اما متاسفانه با مشکل ارسال محصول مواجه هستیم.

وی افزود: تا کنون در 6 نمایشگاه بین المللی شرکت کردم و آخرین آن نمایشگاه هنگ کنگ بود که چرمهای ایتالیا و سنگ های چین را برای برندمان خریداری کردیم و تمام تلاشمان این است دائم بتوانیم کالکشن های جدیدی را با ایده ها و خلاقیتهای نو ایجاد کنیم و مجموعه را در صنف طلا بالا ببریم.

"مدیر لناگالری" در خصوص مهارتهای توسعه برند گفت:به نظر من افرادیکه می خواهند وارد صنعت طلا شوند اگر از شروع برندیگ را بلد باشند حتی اگر هویت برند را بلد باشند می توانند خیلی نچرال پیجشان را در راستای هویت برندشان بالا بیاورند و شاید بعد از دو سال لازم باشد یک برندبوک داشته باشند و خیلی تخصصی تر در حوزه برندینگ فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: من در دوره تخصصی خود به اندازه ای که افراد بتوانند در ابتدای کار، با یک سبک و برند خاص کارشان شروع کنند تا بتوانند به نتیجه درست برسند تمام مراحل و اصول مهم را آموزش می دهم.

ارسال نظر