جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند به بازار آمد

شرکت TCH با تأکید بر نوآوری، کیفیت و خدمات پس از فروش از جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند، حلقه هوشمند و هدفون‌های خود رونمایی کرد.

جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند به بازار آمد

به گزارش کلیک اهورا نیازی اجرا کننده رویداد در ابتدا به معرفی شرکت پرداخت و سپس مدیران ارشد شرکت، از جمله ابوالفضل حیدر، مدیرعامل TCH، مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، و رضا گرانمایه، مدیر برند TCH، به سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش «محصولات تی‌سی‌اچ حدود 2 سال است که به بازار ایران عرضه شده و بازخوردهای خوبی گرفته است.»

در این مراسم، از دو مدل جدید ساعت‌های هوشمند TCH، یعنی HD1 و HD2 رونمایی شد.

تحقیق، توسعه و نگاه به آینده

ابوالفضل حیدر مدیرعامل TCH‌ در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه امروز شاهد نتیجه تلاش تیم تحقیق و توسعه شرکت TCH هستیم، گفت: این برند با رویکرد تحقیق، توسعه و نگاه به آینده محصولات جدید خود را به‌صورتی وارد بازار می‌کند که علاوه ‌بر کیفیت و نوآوری، بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند.

وی افزود: برای ارائه محصولاتی زیبا و کارآمد، باید به نیازها و ترجیحات آینده مصرف‌کنندگان توجه داشت، نوآوری و کیفیت را دو رکن اساسی در تولید محصولات TCH برشمرد.

photo_5821174123974476543_y

رضا گرانمایه، مدیر برند TCH نیز در ادامه این مراسم به معرفی محصولات جدید و فناورمحور برند TCH پرداخت و گفت: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی به روز بودن محصولات اهمیت بسیاری دارد. اگر تلویزیون 50 سال طول می‌کشید تا به دست میلیون‌ها نفر برسد امروزه اپلیکیشن تیک‌ تاک در ۲۴ ساعت این رکورد را می‌زند. فناوری امروز به سرعت در حال تغییر است و شرکت‌ها باید خودشان را با این شرایط وفق دهند.

وی افزود: طبق تحقیقات ما، بازار با کمبود محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه مواجه است. محصولات موجود عمدتاً کیفیت پایینی دارند که این مسئله در درازمدت به خریداران زیان می‌زند.

او با تأکید بر اینکه در محصولات تی‌سی‌اچ از قطعات درجه‌یک استفاده شده است، گفت: گارانتی نیز برای این برند مهم است. TCH می‌خواهد مشتری پس از خرید درمورد خدماتی که دریافت می‌کند، به‌هیچ‌وجه نگرانی نداشته باشد.

photo_5821174123974476544_y

سپس اهورا نیازی مجری مراسم به معرفی محصولات جدید برند TCH در ایران پرداخت و گفت: حلقه هوشمند TCH iRing R10با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم، ظاهری مدرن و لوکس دارد. این حلقه در دو رنگ طلایی و مشکی و سایزهای مختلف عرضه می‌شود تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد.

معرفی محصولات

در ادامه این رویداد، از 3 ساعت هوشمند، یک حلقه هوشمند و 2 ایربادز برند TCH که تازه وارد بازار ایران شده، رونمایی شد.

iRing R10 حلقه هوشمند برند تی‌سی‌اچ با ظرفیت باتری 15 میلی‌آمپرساعت است که بسته به نوع استفاده، با یک بار شارژ بین 5 تا 7 روز قابل‌استفاده است. این حلقه هوشمند که در 4 اندازه طراحی شده، با اندروید 5 و ای‌او‌اس 8 به بالا سازگار است. گام‌شمار، مانیتور ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP68 ازجمله ویژگی‌های این حلقه هوشمند است.

photo_5821450599609255568_y

ساعت‌های هوشمند HD1 3D Hero1 و HD2 3D Hero2 دو ساعت هم‌خانواده این برند نیز در این رویداد معرفی شدند. ظرفیت باتری Hero1 به میزان 270 میلی‌آمپرساعت و ساعت Hero2 کمی بالاتر، 300 میلی‌آمپرساعت است و هر 2 با یک بار شارژ بین 7 تا 10 روز قابل‌استفاده‌اند. هر 2 ساعت هوشمند با نسخه 5 بلوتوث، اندروید 5 و آی‌او‌اس نسخه 9 به بالا سازگارند و صفحه‌نمایش آنها 1.43 اینجی سه‌بعدی است. ساعت‌های هوشمند Hero در کنار امکان برقراری تماس، طیف کاملی از حسگرها را دارند، از حسگر ضربان قلب و اکسیژن تا فشارسنج و تشخیص حرکت.

گفتنی است این مراسم با حضور جمعی از نمایندگان رسانه‌ها، عمده‌فروشان و واردکنندگان، به بررسی محصولات جدید و استراتژی‌های برند TCH در زمینه نوآوری و کیفیت پرداخت.

 

 

ارسال نظر