ساعت اقتصادی جدید امیزفیت، GPS و نمایشگر اولد دارد

ساعت‌های هوشمند امیزفیت Active و امیزفیت Active Edge در دو مدل مربعی و گرد روانه‌ی بازار خواهند شد.

ساعت اقتصادی جدید امیزفیت، GPS و نمایشگر اولد دارد

امیزفیت از دو ساعت هوشمند با اسم Active و Active Edge رونمایی کرد. امیزفیت Active طراحی شبیه به اپل واچ دارد. این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیوم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. ساعت هوشمند جدید امیزفیت نمایشگر ۱٫۷۵ اینچی OLED با وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسلی دارد و تا ۵۰ متر زیر آب مقاوم است.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی، ساعت هوشمند امیزفیت Active از دستیار صوتی الکسا و یک دستیار صوتی آنلاین پیش‌فرض بهره می‌برد. ردیاب GPS هم در این ساعت هوشمند قرار گرفته است. به‌لطف بلوتوث ۵٫۲ در امیزفیت Active، کاربران می‌توانند تماس‌های دریافتی از گوشی خود را با این ساعت هوشمند پاسخ بدهند.

امیزفیت از حسگر سنجش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، پایش خواب و پایش استرس در ساعت هوشمند Active استفاده کرده است. به‌لطف باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی امیزفیت Active، باتری این ساعت هوشمند تا ۱۴ روز می‌تواند دوام بیاورد.

270

ساعت هوشمند دوم امیزفیت، Active Edge است که طراحی گرد دارد. امیزفیت از نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی از نوع LCD با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل در Active Edge استفاده کرده است. این ساعت هوشمند تا ۱۰ متر زیر آب می‌تواند مقاومت داشته باشد. ساعت هوشمند Active Edge بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس دارد.

هنگام شروع ورزش، حسگرهای ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو اج نوع ورزش را به‌صورت خودکار تشخیص می‌دهند. باتری ۳۷۰ میلی‌آمپرساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند شارژ آن را تا ۱۶ روز نگه‌ دارد. ساعت هوشمند امیزفیت Active Edge از بلوتوث ۵ و GPS بهره می‌برد.

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو، ۱۵۰ دلار است و در رنگ‌های مشکی، صورتی و بنفش عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند امیزفیت اکتیو اج ۱۴۰ دلار است و این محصول در رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی و سفید عرضه می‌شود.

منبع: زومیت

 

ارسال نظر