هواوی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی متفاوت رونمایی کرد

همچنین تبلت پرچمدار میت‌پد پرو 13.2 اینچی از امروز در دسترس بازارهای جهانی قرار گرفته است.

هواوی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی متفاوت رونمایی کرد

مهم‌ترین ویژگی ایرباد جدید هواوی احتمالاً طراحی آن باشد که از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. بخش اول که Comfort Bean نام دارد، از نظر طراحی شبیه به یک لوبیا است و در امتداد انحنای گوش کاربران قرار می‌گیرد. بخش دیگر آن Acoustic Ball است که دقیقاً براساس حالت صدفی گوش طراحی شده و با کمک آن می‌توان اندازه مطلوب هدفون را تنظیم کرد. درنهایت، بخش C-bridge ایرباد دارای یک سنسور تطبیقی است که حد فشار گیره روی گوش را تنظیم می‌کند.

18079

هواوی می‌گوید که FreeClip اولین هدفون Open-Ear (هدفون‌هایی که روی گوش را نمی‌پوشانند) صنعت محسوب می‌شود که در آن بین گوش چپ و راست تمایزی قائل نشده است.

مشخصات ایرباد هواوی FreeClip

18077

FreeClip می‌تواند تا 32 ساعت کار کند و در عرض 40 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. همچنین با شارژ آن به مدت 10 دقیقه می‌توانید تا 3 ساعت به موسیقی گوش دهد. علاوه‌براین، ایربادها (و نه باکس شارژ آن‌ها) دارای گواهی IP54 مقاومت در برابر پاشش آب و گردوغبار هستند.

18078

ایرباد هواوی FreeClip اواخر سپتامبر وارد بازار بریتانیا و اروپا خواهد شد و به‌ترتیب 180 پوند و 200 یورو در این بازارها قیمت دارد. همچنین خریداران بریتانیایی درصورتی‌که سفارش خود را تا 29 ژانویه (9 بهمن‌ماه) ثبت کنند، یک هواوی بند 8 نیز به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر