هدست ویژن پرو با AirPlay می‌تواند محتوای خود را روی سایر دستگاه‌های اپل نمایش دهد

البته ویدیوهایی که از طریق قابلیت AirPlay روی دستگاه‌های دیگر نمایش داده می‌شوند، فقط با وضوح 720p قابل مشاهده هستند.

هدست ویژن پرو با AirPlay می‌تواند محتوای خود را روی سایر دستگاه‌های اپل نمایش دهد

با آغاز پیش‌فروش ویژن پرو اطلاعات بیشتری درباره هدست واقعیت ترکیبی گران‌قیمت اپل منتشر می‌شود. حالا در گزارشی جدید درباره روش‌هایی صحبت شده است که ویژن پرو از طریق آن می‌تواند با سایر دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد و مک‌ها تعامل داشته باشد.

براساس اطلاعات موجود در صفحه مشخصات فنی ویژن پرو، این دستگاه از استاندارد AirPlay اپل برای انتقال بی‌سیم ویدیو و صدا پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند هر محتوایی که در ویژن پرو نمایش داده می‌شود، به آیفون، آیپد، مک یا Apple TV و هر دستگاه دیگری که از AirPlay پشتیبانی می‌کند، ارسال کنند.

در هدست‌های دیگری مانند Meta Quest 3 نیز این قابلیت وجود دارد که از طریق آن می‌توان اطلاعات قابل‌نمایش در نمایشگر را به دستگاه‌های دیگری منتقل کرد. به‌ عنوان مثال، اگر با هدست در یک جلسه حضور پیدا کرده‌اید، تمام افراد دیگری که همراه با شما در اتاق حضور دارند نیز می‌توانند محتوایی که در هدست شما نمایش داده می‌شود، ببینند.

همچنین اگر از رایانه‌های مک یا مک‌بوک استفاده می‌کنید، این اتصال را می‌توان به شیوه دیگری پیش برد و هر آنچه را که روی macOS به شما نمایش داده می‌شود، می‌توان در ویژن پرو نشان داد.

وضوح نسبتاً پایین محتوای نمایش‌داده‌شده از ویژن پرو

البته نکته‌ای وجود دارد که درباره این قابلیت باید به آن توجه داشت؛ اینکه ویدیوهایی که از طریق قابلیت AirPlay روی دستگاه‌های دیگر نمایش داده می‌شوند، فقط با وضوح 720p قابل مشاهده هستند؛ بنابراین این محتوا وضوح خیلی زیادی ندارد. بااین‌وجود، امکان انتقال محتوای نمایش‌داده‌شده در هدست با دستگاه‌های دیگر همچنان یک قابلیت کاربردی محسوب می‌شود.

هدست ویژن پرو اپل از روز جمعه برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته است و اولین دستگاه‌های آن در 2 فوریه (13 بهمن‌ماه) به دست مشتریان خواهد رسید. البته روز گذشته اعلام شده بود که سفارش‌های جدید اکنون در اواخر اسفندماه تحویل خواهند شد. همچنین در گزارش دیگری گفته شده بود که اپل قابلیت‌های نسخه آمریکایی هدست ویژن پرو را در خارج از این کشور محدود می‌کند.

منبع: دیجیاتو

 

ارسال نظر