خبر جدید از آمدن گلکسی رینگ سامسونگ

تاریخ احتمالی عرضه گلکسی رینگ سامسونگ برملا شد، این دستگاه احتمالاً همراه با سری گلکسی زد جدید معرفی می‌شود.

خبر جدید از آمدن گلکسی رینگ سامسونگ

به گزارش کلیک، سامسونگ در جریان معرفی سری S24، از ظاهر محصولی عجیب رونمایی کرد. این محصول که گلکسی رینگ نام داشت، تنها با یک تیزر کوتاه معرفی شد. از آن زمان تاکنون اطلاعات خاصی مثل قیمت و زمان عرضه برای این دستگاه منتشر نشده است، اما برخی منابع از ویژگی‌ها و تاریخ عرضه احتمالی این محصول مرموز باخبر شده‌اند.

به گزارش Android Authority و به نقل از منبع کره‌ای ETnews، سامسونگ درنظر دارد رویداد آنپکد گلکسی رینگ را در اواسط جولای 2024 (اواخر تیرماه 1403) برگزار کند. در این رویداد احتمالاً گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 نیز معرفی خواهند شد.

خصوصیات گلکسی رینگ سامسونگ

علاوه‌براین، گلکسی رینگ قابلیت الکتروکاردیوگرافی (ECG) و اندازه‌گیری جریان خون را ارائه خواهد داد. همچنین این حلقه از پرداخت‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های هوشمند خانگی را کنترل کنید.

Galaxy Ring در هشت اندازه مختلف در دسترس خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این گجت پوشیدنی فعلاً در مرحله تولید اولیه است و در اواسط سال جاری میلادی به تولید انبوه می‌رسد.

به‌طور کلی، قبلاً یکی از مدیران سامسونگ در حساب لینکدین خود اعلام کرده بود که Galaxy Ring اواسط سال 2024 وارد بازار می‌شود؛ بنابراین عرضه احتمالی در ماه ژوئیه، کاملاً منطبق بر گفته این مدیر است.

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر