هود هوشمند عضو جدید خانواده بزرگ شیائومی

هود هوشمند شیائومی با قیمت مناسب معرفی شد. شیائومی ویژگی های جذابی را برای هود جدید خود در نظر گرفته است که می‌تواند راحتی و امنیت را برای آشپزخانه شما به‌ارمغان بیاورد.

هود هوشمند عضو جدید خانواده بزرگ شیائومی

شرکت شیائومی به‌خاطر گوشی‌های هوشمند خود معروف شده است؛ اما طیف گسترده‌ای از محصولات از ربات گرفته تا لوازم خانگی را عرضه می‌کند. امروز نوبت به هود شیائومی رسیده است تا با قابلیت‌های هوشمند خود عرضه‌اندام کند. اگر بخواهید هود Mijia Flat Embedded Side Suction Range Hood S1 را به‌تنهایی خریداری کنید، مبلغ ۲۳۶ دلار از موجودی شما کم می‌شود. اما اگر بخواهید ست اجاق گاز و هود این شرکت را با هم دریافت کنید، ۳۱۹ دلار هزینه دارد.

هود هوشمند شیائومی دارای قدرت مکش ۲۵ متر مربع بر دقیقه و فشار ۱۰۰۰ پاسکال است. ضخامت و ارتفاع هود نیز به ۳۵۳ در ۲۹۳ میلی‌متر رسیده است که از کاهش ۴۰ درصدی نسبت به نسل قبل حکایت دارد. شیائومی در هنگام طراحی محصول جدید خود به‌زیبایی نیز اهمیت زیادی داده است. این هود ظاهری باریک و مدرن دارد و می‌تواند فضای کمی را در میان کابینت‌ها اشغال کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند که به‌لطف موتور قوی و پره‌های بزرگتر، دیگر بوی روغن سرخ‌کردنی در آشپزخانه باقی‌ نمی‌ماند و به‌راحتی از بین می‌رود. در واقع حتی در اوج آشپزی نیز هوای آشپزخانه کاملا تمیز خواهد بود و دود غلیظ ابدا دیده نمی‌شود. شیائومی همچنین برخی ویژگی‌های پیشرفته را برای Range Hood S1 در نظر گرفته است تا کار با آن راحت‌تر باشد.

هود شیائومی
هود شیائومی

شما می‌توانید با استفاده از برنامه Mijia به هود متصل شده و قابلیت‌هایی همچون مکش دود خودکار را با گوشی فعال کنید. البته این هود جذاب از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند که هم از نظر راحتی و هم از نظر بهداشت بهتر است. شرکت چینی در هنگام طراحی محصول خود امنیت را نیز در نظر داشته است. چراکه Range Hood S1 می‌تواند به حسگر دود و سیستم‌های امنیتی اجاق گاز شیائومی متصل شده و وجود هرگونه گاز خطرناک را اعلام کند.

از دیگر قابلیت‌های جالب هود شیائومی می‌توان به حالت تمیزی خودکار نیز اشاره کرد. در این حالت شاهد چرخش سریع پره‌های فن هود هستیم تا لکه‌های روغن باقی نمانند.

 

ارسال نظر