هاست لینوکس ، هاستی اقتصادی و کارآمد در کمال امنیت

معرفی هاست لینوکس و امکان استفاده از لینوکس به عنوان سیستم عامل همراه با کاربرد های هاست لینوکس و مزایای خرید هاست لینوکس

هاست لینوکس ، هاستی اقتصادی و کارآمد در کمال امنیت

خرید هاست لینوکس با قابلیت متن باز بودن، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از سرور مبتنی بر لینوکس میزبانی وب را انجام دهند. هاست لینوکس همانطور که از نامش پیداست، به هاست مبتنی بر سیستم عامل لینوکس گفته می‌شود. قیمت ارزان و انعطاف‌پذیری بالای این نوع‌ هاست، آن را به یک سرویس میزبانی محبوب در وب تبدیل کرده است. در ادامه مزیت‌های هاست لینوکس و ویژگی‌های آن برای کاربران ارائه شده است.

تعریف هاست لینوکس

لینوکس یک سیستم عامل آسان و انعطاف‌پذیر محسوب می‌شود که ضمن دسترسی آسان، امکان پیکربندی و به روز‌رسانی فایل‌های آن نیز بسیار راحت بوده و به همین دلیل مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

هاست لینوکس که مبتنی بر سرور‌های این سیستم عامل به شمار می‌رود، می‌تواند فایل‌های عمومی و یا خصوصی کاربران را میزبانی کند. به همین دلیل هاست را نوعی میزبان وب در نظر می‌گیرند که امکان راه‌اندازی وبسایت روی سیستم عامل لینوکس را ارائه می‌کند. در حال حاضر هاست‌های لینوکسی محبوب بسیاری از جمله LAMP و یا LEMP وجود دارد که با قابلیت‌هایی نظیر امکان کنترل بهتر روی سرور، باعث افزایش امنیت و سرعت نسبت به میزبانی مبتنی بر دیگر سیستم عامل‌ها خواهد شد.

خرید هاست لینوکس

استفاده از لینوکس به عنوان سیستم عامل

در حال حاضر این سیستم عامل به دلیل مقرون به صرفه و اقتصادی بودن، در بیشتر سرویس‌های هاست وب اشتراکی و همچنین ارائه خدمات میزبانی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بسته‌های نرم‌افزاری این سیستم عامل در دسته پیکربندی وب سرور برتر قرار داشته و به دلیل متن باز بودن، امکان استفاده از آن در اکثر برنامه‌های کاربردی اینترنت وجود دارد.

خرید هاست لینوکس چه کاربرد‌هایی دارد؟

خرید هاست لینوکس می‌تواند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های هاست لینوکس نصب و پشتیبانی از سیستم‌های مدیریت محتوا از قبیل وردپرس، جوملا و... است. همچنین می‌توان از آن به عنوان هاست ‌ایمیل نیز استفاده کرد. به عنوان مثال برای ارتباط با مشتریان و یا برای ‌ایمیل‌های سازمانی می‌توان از آن استفاده کرد. در صورت استفاده از آی پی اختصاصی، می‌توان این هاست را مورد استفاده قرار داده و از هک شدن و یا اسپم شدن پیام‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

خرید هاست لینوکس پرسرعت

خرید هاست لینوکس چه مزایایی دارد؟

هاست لینوکس از مزایای بی‌شماری برخوردار است. به همین دلیل در بین کاربران این حوزه محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در زیر به مزایای این هاست اشاره شده است.

  • به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، امکان استفاده از فناوری‌های متن باز از جمله APACHE و PHP وجود دارد.
  • کلیه کسب و کار‌های بزرگ و کوچک می‌توانند با خرید این هاست از مزایای اقتصادی و به صرفه بودن آن بهره‌مند شوند.
  • در این هاست تنظیمات امنیتی خاصی به کار گرفته شده که نسبت به دیگر پلتفرم‌ها از قبیل ویندوز عملکرد بهتر و پیشرفته‌تری دارد.
  • به دلیل سازگاری با پایگاه‌های داده مختلف، امکان تطبیق‌پذیری آن بسیار بالا است.
  • با استفاده از هاست لینوکس سرعت سایت در اختیار کاربران قرار داشته و هاست لینوکس به دلیل نداشتن رجیستری داخلی، از اختلال در عملکرد سایت به دلیل ابزارهای تبلیغاتی و نرم افزارهای جاسوسی جلوگیری می‌کند.
  • امکان پیکربندی و مدیریت هاست‌های نوع لینوکسی بسیار بهتر از سیستم عامل ویندوز بوده و صاحبین مشاغل می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • توزیع‌های لینوکسی نیز بسیار پیشرفته بوده و نرم‌افزار‌های متنوعی را شامل می‌شوند. به همین دلیل کاربران با خرید هاست لینوکس امکان استفاده از آن‌ها بدون دریافت مجوز‌های اضافه را خواهند داشت.

خرید هاست لینوکس امن

خرید هاست وب لینوکسی

بسته میزبانی وب از نوع لینوکسی امکان ارائه خدمات مختلفی را خواهد داشت. پهنای باند از جمله موارد مهم است که در هنگام خرید هاست وب باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین دامنه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا میزبانی وب سایت‌های حرفه‌ای اینترنتی به دامنه وابسته خواهد بود. از طرفی با گسترش فعالیت‌های یک وب سایت و افزایش اطلاعات آن، پهنای باند نیز مهم خواهد بود. بسته های هاست لینوکس در بازار توسط شرکت‌های مختلف عرضه می‌شوند. میزبانی وب از نوع لینوکس به دلیل انعطاف‌پذیری و عدم محدودیت، عملکرد بهتری را ارائه کرده و مقرون به صرفه خواهد بود.

حرف آخر

در این مطلب تلاش شد تا ضمن معرفی هاست لینوکس، ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیاد این هاست به طور کامل ارائه شود. مهم‌ترین مزیت هاست لینوکسی امنیت بالا و مقرون به صرفه بودن آن است. به همین دلیل توانسته در موارد بسیاری مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین با قابلیت ارائه کانفیگ اختصاصی و حفظ حریم خصوصی کاربران، دارای امنیت مثال زدنی بوده و محبوب کاربران شود. البته این نوع هاست برای برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی مناسب نبوده و به جای آن باید از هاست ویندوز استفاده شود.

مروا هاست به نشانی morvahost.com ارائه‌کننده پرسرعت‌ترین هاست‌های لینوکسی با بهترین قیمت در ایران محسوب می‌شود که امکان استفاده از نرم‌افزار‌های تولید شده با زبان‌های PHP، HTML، css را به کاربران خواهد داد. همچنین سرویس‌های هاستینگ این مجموعه در زمان خرید هاست لینوکس، امکان میزبانی از انواع نرم‌افزار‌های مدیریت محتوا از جمله وردپرس را نیز خواهند داشت.

 

ارسال نظر