بعد از پاسخ ایران به حملات اسراییل، تتر وارد کانال 72 هزار دلاری شد

قیمت تتر که هر واحد از آن برابری یک به یک قیمتی با دلار آمریکا دارد وارد کانال ۷۲ هزار تومانی شد و سقف جدیدی را روی نمودار صرافی‌های داخلی به ثبت رساند.

بعد از پاسخ ایران به حملات اسراییل، تتر وارد کانال 72 هزار دلاری شد

به گزارش کلیک، بعد از واکنش شب گذشته ایران به حملات اسراییل، صبح امروز تتر وارد کانال 72 هزار دلاری شد.

بازار ارزهای دیجیتال در حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روز ۲۵ فروردین تنها با چند دقیقه اختلاف نسبت به اخبار منتشر شده حمله به اسرائیل، واکنش نشان داد و در ده دقیقه حدود ۱۳۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید، قیمت بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار کاهش و قیمت تتر به بیشتر از ۷۲ هزار تومان هم رسید.

با افزایش ناآرامی‌های منطقه بازار ارزهای دیجیتال به سرعت واکنش نشان داد و قیمت بیت‌کوین که روز گذشته را در حوالی ۶۸ هزار دلار را تجربه می‌کرد تا ۶۰ هزار تا هم افت کرد. دیگر آلت‌کوین‌های بازار هم به خاک و خون کشیده شدند و افت شدیدی را تجربه می‌کنند.

در مقابل قیمت تتر که هر واحد از آن برابری یک به یک قیمتی با دلار آمریکا دارد وارد کانال ۷۲ هزار تومانی شد و سقف جدیدی را روی نمودار صرافی‌های داخلی به ثبت رساند.

در راستای این اتفاقات صرافی‌های ارزدیجیتال داخلی هم در اطلاعیه‌هایی ضمن دعوت از کاربران به آرامش از احتمال نوسان‌ در بازار و اختلال اینترنت خبر دادند و از کاربران خواستند از رفتارهای عجولانه اجتناب کنند.

گفتنی است قیمت بیت کوین تا لحظه نگارش این گزارش به 65 هزار دلار صعودی شده است.

ارسال نظر