حضور 300 شرکت فناور در الکامپ 1403

عضو هیأت مدیره نصر تهران گفت: ۳۰۰ شرکت برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ شرکت کردند و حدود ۵۰ متقاضی ثبت نام در حوزه استارت آپی داشته‌ایم که تاریخ ثبت نام تا ۲۰ اردیبهشت ماه بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت ماه تمدید می‌شود و سایت الکامپ برای متقاضیان شرکت در این نمایشگاه باز است.

حضور 300 شرکت فناور در الکامپ 1403

به گزارش کلیک صبح امروز چهارشنبه دومین نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ 1403 برگزار شد.

در این نشست رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: یست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال از ۸ تیرماه آغاز می شود.

علی حکیم جوادی افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، قدمت ۳۰ ساله دارد و انتظار می‌رود مشکلی نداشته باشیم و از تجربه‌های خوب در این نمایشگاه برخوردار شویم.

حکیم جوادی در ادامه با بیان اینکه استارتاپ‌های بزرگ جز موضوعات مهم کشور هستند ادامه داد: بخش عمده کار و جلسات خود را متمرکز بر توسعه بخش استارت آپی کردیم و آینده کسب و کارها عمدتاً در بخش استارتاپ‌ها است که این صرفاً مختص کشور ما نیست و در کشورهای بزرگ نیز همین مسیر در حال طی شدن است.

حکیم جوادی در ادامه با بیان اینکه جلسات همفکری مختلفی با پلتفرم‌ها و بازیگران اقتصاد دیجیتال برگزار شده است تصریح کرد: شعار امسال نمایشگاه همه با هم برای اقتصاد دیجیتال است و امسال با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به حوزه استارت آپی و پلتفرمی نگاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: نقدی که به سال گذشته وارد بود به این مساله ارتباط داشت که زمان برگزاری آن تغییر کرد و برخی از استارتاپ‌ها نمی‌دانستند قرار است این نمایشگاه برگزار شود یا نه و فقط یک ماه برای تصمیم‌گیری فرصت داشتند به همین دلیل شاید به آن شکل موفق نبود و به آن نقد وارد شد.

حکیم جوادی افزود: تصمیم داریم پنل هایی برای پرسش و پاسخ در خصوص مشکلات استارت آپی داشته باشیم و از طرفی بخش‌های ذیربط در آن حضور داشته باشند و تعامل برقرار باشد تا مشکلات حل شود.

حضور ۵۰ شرکت استارت آپی در مرحله پیش ثبت نام

رضا حیدری عضو هیأت مدیره نصر تهران و شورای مرکزی نصر کشور در ادامه به جزئیات نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ اشاره کرده و افزود: این نمایشگاه ابزار مناسبی برای رونق و توسعه کسب و کار و امیدی برای فعالین حوزه کسب و کار اینترنتی است، گفت: ۳۰۰ شرکت برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ شرکت کردند و حدود ۵۰ متقاضی ثبت نام در حوزه استارت آپی داشته‌ایم که تاریخ ثبت نام تا ۲۰ اردیبهشت ماه بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت ماه تمدید می‌شود و سایت الکامپ برای متقاضیان شرکت در این نمایشگاه باز است.

وی به معیار حضور ۵۰ شرکت استارت آپی اشاره کرد و افزود: این ۵۰ شرکت فعلاً در پیش ثبت نام اولیه هستند و معیار ارزیابی توسط تیم ارزیاب استارت آپی انجام می‌شود و در نهایت به عنوان شرکت استارت آپی حضور خواهند داشت.

 

 

 

ارسال نظر