وام مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

بسیاری از افراد هنگام راه اندازی مشاغل فنی همچون مغازه تعمیر گوشی موبایل و شروع کسب و کار به سرمایه نیاز دارند و یکی از بهترین روش های تامین هزینه اولیه اخذ وام است. این وام توسط بانک‌ها و موسسات مالی متعددی با توجه به مدارک ارائه شده اعطا می‌شود.

وام مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

 دریافت وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل به دلیل تفاضای بالا تنها در صورت داشتن شرایط لازم به شما تعلق می‌گیرد. افرادی که قصد خوداشتغالی یا کارآفرینی دارند نسبت به سایر افراد در اولویت بالاتری قرار دارند‌. شرایط عمومی لازم برای دریافت این وام شامل تابعیت ایرانی، کارت پایان خدمت و محل سکونت یکسان با کسب و کار و البته داشتن مدرک فنی حرفه ای تعمیر موبایل هستند. بانک‌های دولتی و خصوصی مانند صندوق مهر امام رضا و مهر امین که در کشور فعالیت می‌کنند سالانه وام‌ مدرک فنی حرفه‌ای را به افراد واحد شرایط اعطا می‌کنند. مقدار وام با توجه به نوع مدارکی شما متغیر است که معمولا در محدوده ۱۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

آشنایی با وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل

مشاغل فنی مانند تعمیرات موبایل برای شروع کسب‌وکارها به سرمایه گذاری نیار دارند که بسیاری از افراد توانایی فراهم کردن آن را ندارند. بانک ها و موسسات مالی در این زمینه به افراد داوطلب کمک مالی می‌کنند و وام‌های مختلفی در ۲ دسته کارآفرینی و خود اشتغالی را ارائه می‌دهند. هر کدام از این وام‌ها شرایط منحصر به فرد خود را دارد؛ همچنین وام به افراد دارای شرایط اعطا می‌شود.

وام فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای دریافت وام است؛ به طوری که پس از کسب نمره قبولی در آزمون نهایی آموزشگاه و دریافت مدرک می‌توانید نسبت به اخذ وام اقدام کنید. این وام به تمام افراد دارای مدرک فنی حرفه‌ای تعلق می‌گیرد که با ارائه مدارک و مستندات لازم می‌توانید آن را دریافت کنید‌.

وام مدرک فنی حرفه‌ای که توسط بانک‌ها و موسسات مالی اعطا می‌شود دارای شرایط دشواری است که بسیاری از افراد در اولین مرحله به مشکل می‌خورند؛ اما با تلاش و جست‌وجو می‌توانید مراکزی را پیدا کنید که با شرایط شما هماهنگ شوند و در نهایت وام خود را دریافت کنید. پس از دریافت وام می‌توانید کارگاه یا مغازه خود را بازگشایی کنید و به کسب درآمد بپردازید. پس از مدتی قسط‌های بازپرداخت وام فرا می‌رسد که با سود تعیین شده باید آن‌ها را بپردازید.

شرایط دریافت وام کسب و کار تعمیرات موبایل با استفاده از گواهینامه فنی

تقاضا برای دریافت وام مدرک فنی حرفه‌ای بالا است و افراد زیادی بدون داشتن شرایط کافی و نیاز به تسهیلات بانکی نسبت به دریافت وام اقدام می‌کنند؛ بنابراین شرایطی برای دریافت وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل وجود دارد تا افراد دارای شایستگی واقعی آن را دریافت کنند. ‌افرادی که خوداشتغالی کرده‌اند در اولویت اول قرار دارند؛ همچنین کسانی که در منزل خود کسب‌وکاری راه اندازی کرده‌اند نسبت به بقیه افراد برتر هستند.

کارفرماهایی که از قبل کارخانه یا کارگاهی تاسیس کرده‌اند و در زمان حال اثری از آن‌ها وجود ندارد از دیگر افرادی هستند که می‌توانند وام مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت کنند. کار آفرین هایی که در حال تاسیس یک مجموعه جدید هستند می‌توانند در صف دریافت وام تعمیراتی موبایل قرار بگیرند. در صورتی که در گروه این افراد هستید با وجود شرایط مناسب امکان دریافت وام توسط شما فراهم می‌شود.

شرایط عمومی برای دریافت وام شامل تابعیت ایرانی، کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی، ‌محدودی سنی ۱۸ تا ۵۰ و عدم کارمند دولتی یا غیردولتی هستند؛ همچنین در صورت دریافت حقوق بازنشستگی نمی‌توانید این وام را دریافت کنید. شرایط اختصاصی شامل هماهنگی مدرک و کسب وکار، سکونت در محل کسب و کار، عدم شرایط تحصیل و دادن سفته یا چک مورد اعتماد هستند. در صورت داشتن تمام شرایط بالا می‌توانید نسبت به دریافت وام خود اشتغالی با مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل اقدام کنید‌.

مراکز اعطای وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل و مدارک مورد نیاز

بانک‌ها و موسسات مالی موجود در کشور وام‌های متعددی در زمینه خوداشتغالی به افراد می‌دهند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند. در این میان تنها تعداد کمی از آن‌ها با مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات گوشی به شما وام می‌دهند. عوامل متعددی فرایند دریافت وام توسط افراد دارای مدرک فنی حرفه‌ای را راحت‌تر می‌کنند؛ برای مثال مراجعه به بانک محل سکونت خود می‌تواند مسیر دریافت وام را هموارتر کند.

برخی از بانک‌های خصوصی و دولتی کشور عملکرد‌ بهتری در زمینه اعطای وام فنی حرفه‌ای مانند تعمیرات موبایل‌ دارد؛ برای مثال صندوق کارآفرینی امید یکی از موسسات مالی است که می‌توانید بر روی آن حساب باز کنید‌. صندوق مهر امام رضا و صندوق مهر امین ۲ تا از رایج‌ترین موسسات مالی در زمینه اعطای وام با مدرک فنی حرفه‌ای هستند.

هنگامی که قصد دریافت وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل را دارید باید مدارکی را جهت تشخیص هویت به بانک یا موسسه مربوطه ارائه دهید. در این شرایط اصل و کپی مدارکی مانند کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، مدرک فنی حرفه‌ای، پروانه کسب و گواهی کسر مبلغ از ضامن‌ها باید تهیه شوند؛ همچنین مدارک مربوط به محل سکونت شما مانند کد پستی و آدرس دقیق برای بررسی باید به بانک یا موسسه مالی اعطا شوند.

مقدار وام فنی حرفه‌ای تعمیر موبایل و نحوه بازپرداخت آن

هنگامی که مدارک مورد نیاز را به بانک یا موسسات مالی مربوطه ارائه می‌دهید مقدار وام یا تسهیلاتی که به شما تعلق می‌گیرد به طور دقیق اعلام می‌شود. این مقدار به عوامل متعددی مانند نوع بانک، اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای و مدارک شما بستگی دارد. مراکز مالی مبالغ مختلفی را برای وام مدرک فنی حرفه‌ای در نظر می‌گیرند‌ ؛ اما معمولا سقف دریافت وام فنی حرفه‌ای تعمیر موبایل در زمینه خوداشتغالی حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

افرادی که به دنبال اشتغال خانگی هستند مقدار وام کم‌تری به آن‌ها تعلق می‌گیرد؛ به طوری که میزان وام دریافتی توسط این افراد تا حداکثر ۱۵ میلیون تومان است. کارآفرینی از رشته های است که بیش‌ترین مبلغ وام یعنی حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان را دریافت می‌کند. نوع اشتغال شما با توجه به مدارکی که ارائه می‌دهید توسط کارمندان مراکز مالی تعیین می‌شود.

نحوه بازپرداخت وام باتوجه به بانک یا موسسه مالی متغیر است؛ البته در تمامی آن‌ها مدت زمانی را به عنوان تنفس در نظر می‌گیرند تا مشکلات مالی برطرف و کسب و کار انجام شروع شود. این مدت معمولاً ۳ تا ۶ ماه است که بعد از مبلغ وام در تعداد قسط‌های ۳۶ تا ۶۰‌ماهه تقسیم می‌شود. با توجه به مبلغ وامی که دریافت کرده‌اید تعداد قسط‌ها را تعیین می‌کنند. در مورد وام با گواهی فنی حرفه‌ای تعمیرات موبایل تعداد قسط‌ها بالا است که در هر نوبت باید مقدار کمی به بانک بپردازید.

سخن پایانی

وام مدرک فنی حرفه‌ای تعمیر موبایل گزینه‌ای مناسب برای افراد دارای مهارت و تخصص است که قصد تاسیس مغازه یا کارگاه دارند. این وام تنها با داشتن گواهینامه فنی حرفه‌ای مرتبط با کسب و کارتان به شما تعلق می‌گیرد که باید مدارک ضروری همراه با آن را به مرکز مربوطه ارائه دهید. اعطای وام مدرک فنی حرفه‌ای با توجه به مواردی مانند خوداشتغالی، کارآفرینی و کار در خانه اولویت بندی می‌شود تا افراد دارای شایستگی آن را دریافت کنند.

منبع: https://barghgostaran.com/mobile-repair/

 

ارسال نظر