آچاره در مسیر بورس: رونمایی از سرویس جدید و تقدیر از کارگران برتر

«هلدینگ آچاره» به مناسبت روز جهانی کارگر مراسمی با حضور چند صدنفر از متخصصانش برگزار و از برنامه‌های خود برای ورود به بورس و ارائه یک سرویس‌ جدید رونمایی کرد.

آچاره در مسیر بورس: رونمایی از سرویس جدید و تقدیر از کارگران برتر

به گزارش کلیک، در مراسمی به مناسبت روز جهانی کارگر و تقدیر از متخصصان برتر آچاره، حامد تاج‌الدین، مدیرعامل هلدینگ آچاره، از برنامه‌های این شرکت برای ورود به بورس و همچنین رونمایی از سرویس جدید خود در حوزه بازسازی و نوسازی ساختمان خبر داد.

در این مراسم که با حضور جمعی از متخصصان آچاره و همچنین سلمان دانشور، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان تهران، برگزار شد، تاج‌الدین با اشاره به آمار بیش از 200 هزار متخصص و 2 میلیون کاربر در این پلتفرم، از افزایش تقاضا برای خدمات آچاره و برنامه‌های این شرکت برای توسعه فعالیت خود در حوزه‌های مختلف خبر داد.

_MG_8998-

وی با بیان اینکه آچاره صرفاً یک پلتفرم برای پیدا کردن متخصص نیست، به تمایز این شرکت در ارائه خدمات باکیفیت و تمرکز بر تجربه کاربری اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم، رونمایی از سرویس جدید آچاره در حوزه بازسازی و نوسازی ساختمان بود.

تاج‌الدین با اشاره به سرمایه‌گذاری کیسون در این شرکت، از ارائه امکاناتی برای مشاهده سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای نوسازی به مشتریان در این محصول جدید خبر داد.

به گفته مدیرعامل گروه آچاره، این محصول که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود، امکان صفر تا صد بازسازی و نوسازی را بر روی پلتفرم آچاره فراهم می‌کند.

تاج‌الدین در ادامه به برنامه‌های آچاره برای ورود به بورس اشاره کرد و گفت: "صحبت‌های اولیه این فرآیند انجام شده و زمینه‌های اولیه ورود به بورس فراهم شده است. قطعا برنامه ورود به بورس را جدی دنبال می‌کنیم و امیدواریم امسال حداقل به پذیرش برسیم و با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه قرار داریم شاید امسال به درج نماد هم برسیم."

در بخش دیگری از این مراسم، بهمن امام، مدیرعامل آچاره، به اهمیت نقش نیروی انسانی در این پلتفرم اشاره کرد و از متخصصان برتر این شرکت تقدیر کرد و به سوالات و دغدغه‌های آن‌ها پاسخ داد و راهکارهایی برای بهبود شرایط برای متخصصان ارائه کرد.

_MG_9062-

سلمان دانشور، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان تهران، نیز در این مراسم از همکاری‌های جدید و گسترده این کمیته با متخصصان آچاره خبر داد و از بحث تخفیفات بیمه‌ای برای متخصصان این پلتفرم سخن گفت.

_MG_9180-

در ادامه این برنامه آچاره از متخصصان برتر خود در تهران و سایر شهرهای کشور تقدیر کرد.

 

ارسال نظر