استقلال شکست ناپذیرترین تیم تاریخ لیگ برتر

استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی پس از هفته بیست و دوم لیگ برتر، توانست به یک رکورد تاریخی برسد. آبی‌پوشان موفق شدند بیشترین شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر را بشکنند.

استقلال شکست ناپذیرترین تیم تاریخ لیگ برتر

به گزارش رسانه کلیک و به نقل از ورزش سه، به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط اشکان خورشیدی، علاوه بر اینکه 3 امتیاز دیگر را به جمع امتیازات استقلال اضافه و فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس را نیز حفظ کرد، یک رکورد جدید و جاودانه را نیز در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند. این اتفاق تاریخی، شکستن رکورد بیشترین شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر است.

استقلال که در این فصل عملکرد بی نظیری داشته و تاکنون توانسته با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد، برای بیست و دومین هفته متوالی، دیدارهایش را بدون شکست سپری کرد تا به یک رکورد خاص و جاودانه در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.

رکوردی که به آسانی به دست نیامده و استقلال با مجیدی در راه رسیدن به آن، سختی‌های زیادی کشیده است. این رکورد زمانی ارزشمندتر می شود که نسل‌های بعدی بفهمند آبی پوشان در همان بیست و دو هفته ابتدایی، بدون تجربه هیچ شکستی، به آن رسیده اند و از آغاز لیگ، پیوسته و متوالی بوده است.

استقلال شکست ناپذیرترین تیم تاریخ لیگ برتر

فرهاد مجیدی و استقلال امروز رکورد 21 بازی بدون شکست سپاهان را شکستند.

زردپوشان اصفهانی در لیگ دهم با هدایت قلعه‌نویی پس از شکست هفته هفتم برابر استقلال، تا هفته بیست و هشتم برابر پیکان باختی را تجربه نکردند و توانستند این رکورد را خلق کنند، اما در نهایت با نتیجه 3 بر 2 بازی را به مس کرمان واگذار کردند.

در حالی رکورد امیر قلعه نویی و سپاهان پس از 21 بازی شکسته شد که این رکورد نزدیک به 11 سال دست نخورده باقی ماند و هیچ تیمی نتوانست در دوره های گذشته لیگ برتر، حتی به رکورد 21 بازی شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر نزدیک شود.

اما تیم مجیدی در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، سرانجام به این رکورد جاودانه پایان داد. آبی ها با گذشت 22 هفته از لیگ برتر، برابر هیچ تیمی زانوهایشان را بر زمین نگذاشتند و سربلند از زمین مسابقه خارج شدند. رکورد بی نظیری که به دست سرمربی جوان آبی ها به ثبت رسید.

همچنین عبور از 100 امتیاز لیگ برتری در کمتر از ۵۰ بازی، رکورد تاریخی فرهاد مجیدی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود که در روزهای پایانی بهمن‌ماه با پیروزی مقابل ذوب آهن، به آن دست یافته است.

ارسال نظر