با منفی شدن تست کرونا سردار آزمون به بازی با عراق می‌رسد؟

نتیجه تست کرونا سردار آزمون منفی شد، اما آیا تیم زنیت به سردار اجازه خروج و پیوستن به تیم ملی ایران برای بازی با عراق را می‌دهد یا خیر؟

با منفی شدن تست کرونا سردار آزمون به بازی با عراق می‌رسد؟

با منفی شدن تست کرونا سردار آزمون به بازی با عراق می‌رسد؟

فردا پنجشنبه ۷ بهمن، تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی عراق می‌رود. بازی حساسی که تیم ۱۶ امتیازی ایران در صورت پیروزی در آن، صعود به جام جهانی 2022 را قطعی می‌کند.

برای این بازی دعوت اسکوچیچ از مهدی طارمی را شاهد بودیم، اما حالا نگرانی برای حضور سردار آزمون در تیم ملی برای فردا ایجاد شده است.

باشگاه زنیت روسیه چند روز پیش اعلام کرد که تست کرونای سردار مثبت است، این خبر در شرایطی منتشر شد که سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست ه و برای عقد قرارداد با لورکوزن راهی آلمان شده بود. گویا باشگاه زنیت بابت جدایی سردار عصبانی است.

حالا سردار که می‌خواهد تیم ملی را برای بازی مقابل عراق همراهی کند، برای سومین بار تست کرونا داده و نتیجه‌اش منفی شده است. اما «مجتبی خورشیدی» سرپرست تیم ملی گفته که باشگاه زنیت، مخالفت خود را با جدایی سردارآزمون و حضور در اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیتی که دارد، اعلام کرده است.

باشگاه زنیت اعلام کرده که آزمون، علیرغم منفی شدن تست کرونا، با توجه به مصدومیت جزیی‌اش باید از این سفر اجتناب کند و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

در حال حاضر سردار آزمون به همراه باشگاه زنیت در اردوی تعطیلات نیم فصل در دوبی به‌سر می‌برد و این نزدیکی، امیدواری را برای امکان حضور او در ایران افزایش داده است.

سخنگوی فدراسیون از پیگیری و مکاتبات لازم برای حضور هرچه زودتر آزمون در ایران خبر داده و عدم همکاری زنیت را در این زمینه عجیب و قابل پیگیری خوانده است.

گفتنی است دیدار تیم‌های ایران و عراق از بازی‌های رسمی محسوب می‌شود و از آنجایی که باشگاه‌ها نمی‌توانند از همراهی بازیکنان خود در تیم ملی‌ها ممانعت به عمل آورند، این موضوع کمی پیچیده شده است. حال باید دید تصمیم نهایی زنیت در خصوص سردار آزمون چیست؟

ارسال نظر