نایب قهرمانی تیم تنیس دختران ایران در رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی

رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در بخش دختران برگزار شد. در این بخش، صبا خیرمنش به‌عنوان نخستین نماینده ایران به مصاف حریف خود از نپال رفت و به پیروزی رسید. یاسمن یزدانی نیز دیگر نماینده نپال را مغلوب کرد.

نایب قهرمانی تیم تنیس دختران ایران در رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی

پنجمین روز رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در ۲ بخش دختران و پسران برگزار شد. در بخش دختران، صبا خیرمنش به عنوان نخستین نماینده ایران به مصاف حریف خود نپالی خود رفت و در نهایت با نتیجه ۴-۶ و ۳-۶ حریف را شکست داد. یاسمن یزدانی نیز با نتیجه ۳-۶ و ۲-۶ برابر دیگر نماینده نپالبه پیروزی دست یافت و دختران ایران با کسب مقام دومی به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

به این ترتیب دختران ایران به همراه تیم‌های سریلانکا و نپال به مسابقات مقدماتی آسیا صعود کردند. این مسابقات از تاریخ ۲۸ اسفند ماه امسال تا ۲ فرودین ما سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

در بخش دختران این رقابت ها، یاسمن یزدانی، صبا خیر منش و فردخت علیمی و در بخش پسران، مانی ملاعسگری، رادین فهیمی و مانی کاردان به عنوان نمایندگان ایران حضور پیدا کردند.

ندا دیبایی به عنوان مربی تیم دختران، فرشید زیدی به عنوان مربی تیم پسران، عباس خیلتاش مدیر فنی تیم و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست، تیم‌های اعزامی را همراهی کردند.

تیم ملی پسران زیر ۱۴ سال ایران با برتری مقابل میربان به فینال مسابقات دیش مقدماتی جهانی و مقدماتی آسیا راه یافت.

تیم پسران ایران به مصاف سریلانکای میزبان رفت. در اولین مسابقه در بخش انفرادی رادین فهیمی با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ از رقیب شکست خورد. در دومین دیدار مانی کاردان با نتیجه ۱-۶ و‌۲-۶ نماینده سریلانکا را مغلوب خود کرد.

در بخش دونفره نیز تیم ایران با ترکیب مانی کاردان و رادین فهیمی و با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل تیم سریلانکا به پیروزی دست یافت و این رقابت در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پسران ایران به پایان برسد و آن ها به همراه تیم دختران به فینال مقدماتی آسیا صعود کنند.

این دوره از رقابت‌ها از ۲۵ بهمن ماه در سریلانکا برگزار شده و فردا با برگزاری دیدار پایانی پسران به پایان می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر