یک بانوی ایرانی سرمربی تیم ملی مردان دانمارک شد

الهام هاشمی که پیش از این سرمربی تیم ملی تفنگ بادی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، بر اساس قراردادی از ماه فوریه ۲۰۲۲ تا المپیک پاریس هدایت تیم ملی تفنگ بادی زنان و مردان کشور دانمارک را برعهده خواهد داشت.

یک بانوی ایرانی سرمربی تیم ملی مردان دانمارک شد

یک بانوی ایرانی سرمربی تیم ملی مردان دانمارک شد

الهام هاشمی که پیش از این سرمربی تیم ملی تفنگ بادی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، حالا به‌عنوان جدیدترین مربی زنان لژیونر ایران شناخته می‌شود.

بر اساس قراردادی از ماه فوریه ۲۰۲۲ تا المپیک پاریس الهام هاشمی، هدایت تیم‌ملی تفنگ بادی زنان و مردان کشور دانمارک را برعهده خواهد داشت.

هاشمی از اول فوریه به صورت آنلاین و از شانزدهم ماه فوریه به‌صورت حضوری کار خود را در سمت سرمربیگری دانمارک آغاز کرده است.

هاشمی چند ماه گذشته گفته بود قطعاً با شرایط موجود قصد ادامه همکاری با فدراسیون را ندارم. شرایطی که حدود دو سال پیش به خاطر آن استعفا کردم و پذیرفته نشد، سال گذشته به‌همان دلایل حاضر به تمدید قرارداد نبودم که با وساطت و قول حمایت مدیران ارشد ورزش کشور پذیرفتم فقط تا المپیک بمانم.

او حالا دور از ایران و در اروپا در منصب سرمربیگری تیم‌ملی تفنگ بادی زنان و مردان دانمارک به فعالیت حرفه‌ای خودش ادامه خواهد داد.

منبع: ایمنا

ارسال نظر