جدیدترین گوشی‌های هوشمند در مقداد آی تی موجود شد

همه ما نیاز داریم که پس از مدتی یک گوشی هوشمند جدید بخریم و چه بهتر اگر یکی از جدیدترین گوشی‌های موجود در بازار را انتخاب کنیم تا از فناوری‌های روز دنیا عقب نمانیم.

جدیدترین گوشی‌های هوشمند در مقداد آی تی موجود شد

البته قیمت خرید آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند برای خیلی از ما بالاست اما برای خرید گوشی سامسونگ، خرید گوشی آیفون و خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر می‌توانید به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه کنید.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱

برند سامسونگ محبوب‌ترین برند گوشی هوشمند در دنیا است. محصولات سامسونگ، زیبا و قدرتمند هستند و صفحه نمایش‌هایی عالی دارند. این برند هر سال تعداد زیادی گوشی جدید وارد بازار می‌کند که همه‌ی آن‌ها بلافاصله در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی موجود می‌شوند. در ادامه به شما خواهیم گفت که در سال ۲۰۲۱ کدام گوشی سامسونگ برای شما مناسب است.

اگر مشکلی با قیمت‌های بالا ندارید گوشی‌های گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را از دست ندهید

گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از بهترین و قدرتمندترین پرچمدارهای موجود در بازار هستند. یکی از گوشی‌های جدید این برند یعنی گلکسی S21 اولترا، به عنوان بهترین گوشی معرفی شده در سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شود و بعید است که گوشی دیگری به غیر از گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس بتوانند این عنوان را از گلکسی S21 اولترا بگیرند.

اگر قوی‌ترین و بهترین گوشی سامسونگ را می‌خواهید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این حال، ممکن است قیمت آن حتی برای بعضی از کاربرانی که یک گوشی سامسونگ پرچمدار می‌خواهند، خیلی بالا باشد. به این دسته از کاربران گوشی گلکسی S21 معمولی را پیشنهاد می‌کنیم که با وجود اختلاف اندک با مدل S21 پرو از نظر مشخصات، قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر گوشی پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۱ دارد.

جدیدترین گوشی‌های میان-رده سامسونگ

اگر قیمت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ خارج از بودجه‌ی شما برای خرید گوشی است، هیچ مشکلی نیست! سامسونگ گوشی‌های میان-رده‌ی فوق‌العاده‌ای در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده که با در نظر گرفتن مشخصاتشان، قیمت‌های بسیار خوبی دارند.

گوشی گلکسی A52 5G محبوب‌ترین گوشی میان-رده‌ی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است. اگر به دنبال خرید یک گوشی سامسونگ میان-رده هستید، احتمالا A52 5G بهترین گزینه‌ی موجود در بازار برای شما است. با این گوشی خیالتان راحت خواهد بود که در چند سال آینده، با فراگیری اینترنت نسل پنجم در کشور، به راحتی می‌توانید از این فناوری استفاده کنید. این گوشی با یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G و یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به نرمی اجرا می‌کند و قیمت مناسبی نیز دارد.

البته سامسونگ گوشی A72 5G را نیز اخیرا وارد بازار کرده است و این گوشی به زودی در فروشگاه تخصصی مقداد آی تی موجود خواهد شد. به نظر نمی‌رسد که A72 5G بتواند به محبوبیت گوشی A52 5G برسد زیرا با وجود تفاوت‌های خیلی کم در مشخصات و عملکرد این گوشی، قیمتش خیلی بیشتر از A52 5G است.

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی هستید، این برند گزینه‌هایی عالی برای شما دارد

با اینکه برندهای گوشی هواوی و شیائومی تقریبا توانسته‌اند بازار گوشی‌‌های اقتصادی را در اختیار بگیرند اما سامسونگ در سال ۲۰۲۱ با معرفی یک گوشی اقتصادی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G توانسته است راه رقابت در این بازار را نیز برای خود باز کند. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ اقتصادی هستید، A32 5G را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته گوشی A12 نیز گوشی بدی نیست و با مجهز بودن به یک باتری شگفت‌انگیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند ساعت‌ها شارژ نگه دارد و صفحه نمایش ۵/۶ اینچی نیز هیچ شباهتی به یک گوشی اقتصادی ندارد.

راهنمای خرید گوشی آیفون در سال ۲۰۲۱

برند آیفون هنوز در سال ۲۰۲۱ گوشی جدیدی وارد بازار نکرده ولی قرار است در نیمه‌ی دوم سال، سری گوشی‌های آیفون ۱۳ را وارد بازار کند. گوشی‌های آیفون قیمت بالایی دارند اما به دلیل کیفیت بالای ساخت، قدرت پردازشی عالی، امنیت بالا و نرم‌افزارهای بسیار عالی، محبوبیت زیادی در دنیا کسب کرده‌اند.

برای خرید جدیدترین گوشی‌های پرچمدار آیفون در سال ۲۰۲۱ هنوز باید صبر کنید

همانطور که گفتیم، سری جدید گوشی‌های پرچمدار آیفون هنوز وارد بازار نشده و قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ با نام آیفون ۱۳ وارد بازار شود. تفاوت اصلی این گوشی‌ها با گوشی‌های آیفون ۱۲، پردازنده‌ی قدرتمندتر آن‌ها است. این گوشی‌ها قرار است با یک پردازنده‌ی A15 بیونیک وارد بازار شوند و احتمالا اولین گوشی‌های آیفون با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند ولی از نظر دیگر مشخصات، تفاوت چندانی با گوشی‌های آیفون ۱۲ ندارند. جالب است که سری آیفون ۱۳، همانند آیفون ۱۲ دارای یک نسخه‌ی مینی، یک نسخه‌ی معمولی، یک نسخه‌ی پرو و یک نسخه‌ی پرو پلاس است.

به احتمال قریب به یقین، قیمت آیفون ۱۳ بالاتر از آیفون ۱۲ خواهد بود و البته معرفی این گوشی سبب افت قیمتی شدید در گوشی‌های آیفون ۱۲ می‌شود که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده‌اند. بنابراین، اگر به دنبال خرید گوشی آیفون هستید، بهتر است تا زمان معرفی آیفون ۱۳ صبر کنید تا بتوانید با قیمت پایین‌تری یک گوشی آیفون ۱۲ بخرید. اگر قیمت اهمیتی برای شما ندارد، خرید گوشی آیفون ۱۳ را به عنوان جدیدترین گوشی آیفون که قطعا مشخصاتی بهتر از گوشی آیفون ۱۲ دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اما از میان گوشی‌های آیفون ۱۳ کدام یک برای شما مناسب است؟ همانطور که گفتیم این سری گوشی آیفون، همانند آیفون ۱۲ دارای دو نسخه‌ی گران‌قیمت‌تر آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو پلاس است. این گوشی‌ها، بزرگ‌تر، قوی‌تر و گران‌قیمت‌تر هستند. آیفون ۱۳ معمولی کمی از آیفون ۱۳ پرو کوچک‌تر است اما این اختلاف خیلی زیاد نیست. اگر به دنبال یک گوشی آیفون خوش دست و کوچک جدید در سال ۲۰۲۱ هستید، خرید گوشی آیفون ۱۳ مینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گوشی‌های آیفون ۱۳ مدت کمی پس از معرفی در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی موجود خواهند شد.

راهنمای خرید گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۱

برند شیائومی که به تولید گوشی‌های اقتصادی با مشخصاتی عالی و دوربین‌هایی بسیار خوب معروف است، در سال ۲۰۲۱، گوشی‌های پرچمدار بی نظیری مثل گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا و گوشی بلک شارک ۴ پرو را وارد بازار کرده است. البته این برند، بازار گوشی‌های اقتصادی را نیز فراموش نکرده و در سال ۲۰۲۱، گوشی‌های اقتصادی خوبی مثل پوکو ایکس ۳ پرو و شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو را وارد بازار کرده است.

اگر جدیدترین و قوی‌ترین گوشی شیائومی را می‌خواهید باید به فکر خرید گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا باشید. با خرید این گوشی، دیگر نیازی به یک دوربین عکاسی نخواهید داشت و بد نیست بدانید که قیمت آن در مقایسه با پرچمدارهای سامسونگ، بسیار پایین‌تر است.

اگر عکاسی خیلی برای شما مهم نیست و یک گوشی گیمینگ می‌خواهید، خرید گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو را که دارای یک صفحه نمایش بی‌نظیر ۱۴۴ هرتزی، طراحی بسیار جذاب و قابلیت شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شیائومی مثل هر سال، گوشی‌های اقتصادی بسیار خوبی نیز وارد بازار کرده است. گوشی پوکو ایکس ۳ پرو با یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپری، صفحه نمایش ۶۷/۶ اینچی دو دو نسخه‌ی دارای ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، کاملا شبیه به یک گوشی پرچمدار است ولی با قیمت یک گوشی اقتصادی به بازار عرضه می‌شود.

تمامی این گوشی‌های جدید شیائومی را می‌توانید با قیمتی عالی و گارانتی مطمئن از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید.

جمع‌بندی

برندهای سامسونگ و شیائومی مثل هر سال، گوشی‌های جدید متنوعی وارد بازار کرده‌اند اما برای خرید گوشی آیفون ۱۳ فعلا باید صبر کنید. اگر می‌خواهید بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۱ را بخرید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم اما با خرید گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا، نه تنها پول کمتری می‌پردازید، بلکه دیگر نیازی به خرید یک دوربین عکاسی نخواهید داشت. جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در حال حاضر در فروشگاه مقداد آی تی با قیمتی عالی و گارانتی معتبر موجود هستند و مدت کمی بعد از معرفی گوشی آیفون ۱۳ می‌توانید برای خرید آن از مقداد آی تی، حتی به صورت نقد و اقساط، اقدام کنید.

ارسال نظر