دسترسی آسان به بازی و نرم‌افزار با انواع گیفت کارت

با توجه به شرایط تحریم ‌های بین ‌المللی، دسترسی ایرانیان به حساب ‌های سرویس‌ های مالی آنلاین و جهانی مانند پی پال و کارت ‌های اعتباری بین‌المللی مانند مستر کارت، مسترو و ویزا کارت محدود شده است. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای پرداخت ‌های آنلاین هزینه بازی ‌ها و نرم‌افزار ها و سرویس ‌های خدماتی آنلاین، گیفت کارت است.

دسترسی آسان به بازی و نرم‌افزار با انواع گیفت کارت

با توجه به شرایط تحریم ‌های بین ‌المللی، دسترسی ایرانیان به حساب ‌های سرویس‌ های مالی آنلاین و جهانی مانند پی پال و کارت ‌های اعتباری بین‌المللی مانند مستر کارت، مسترو و ویزا کارت محدود شده است. در چنین شرایطی بهترین گزینه برای پرداخت ‌های آنلاین هزینه بازی ‌ها و نرم‌افزار ها و سرویس ‌های خدماتی آنلاین، گیفت کارت است.

به گزارش سایت "کلیک" در مطلبی با عنوان " خرید بازی و نرم افزار با گیفت کارت " خرید گیفت کارت یکی از ساده ترین گزینه ها برای استفاده از قابلیت و امکانات اپلیکیشن و سرویس های خارجی است.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی یا مجازی با اعتباری است که فقط در بستر اینترنت قابل استفاده است. این کارت‌ها دارای یک کد دیجیتال منحصربه‌فرد هستند که با وارد کردن آن در برخی سرویس‌ها و نرم‌افزارها (ردیم کردن گیفت کارت) می‌توانید اکانت مورد نظر شارژ کنید.

گیفت کارت‌ها محصولاتی محبوب هستند که شرکت‌های فناوری و توسعه نرم‌افزارها و بازی‌ها ارائه می‌دهند. از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به؛ گیفت کارت‌های گوگل پلی، اپل، پلی استیشن، استیم و آمازون اشاره کرد.

پرداخت آسان هزینه‌ها با کمک گیفت کارت

گیفت کارت‌ها روش‌های پرداخت را متحول و آسان کرده‌اند و خوشبختانه ایرانیان نیز می‌توانند از این روش پرداخت استفاده کنند. برای مثال؛ در گذشته امکان خرید و دریافت کالا از سایت‌های خارجی برای ایرانی‌ها وجود نداشت. اما با استفاده از گیفت کارت‌ها می‌توانید کالاهای فیزیکی را از سایت‌هایی مانند آمازون خریداری کنید و سپس شرکت‌های واسطه آن‌ها را برای شما ارسال می‌کنند.

در گذشته، برای سفارش یک کالا و خرید آن مجبور بودید، خدمات ثبت سفارش و پرداخت هزینه را به یک شرکت واسطه سفارش دهید. بنابراین بین ارائه سفارش شما به شرکت و اقدام این شرکت برای ثبت سفارش کالا در سایت مورد نظر، یک فاصله زمانی چند روزه یا چند ساعته وجود داشت. مشکل این روش علاوه‌بر پیچیدگی زیاد، این بود که ممکن بود طی این زمان، قیمت کالا تغییر کند و یا حتی کالای مورد نظر به فردی دیگر فروخته و موجودی آن تمام شود.

با وجود گیفت کارت‌ها می‌توانید در همان زمان که کالایی را در یک سایت خارجی می‌بینید و می‌پسندید، خودتان به سادگی آن را سفارش دهید و مبلغ را پرداخت کنید. بنابراین دچار تاخیر در سفارش نمی‌شوید.

دسترسی به خدمات سرویس‌های آنلاین با گیفت کارت

بسیاری از سرویس‌های آنلاین اقدام به ارائه اشتراک می‌کنند. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به هولو، توئیچ و نتفلیکس در زمینه پخش آنلاین فیلم و سریال، سرویس‌های اسپاتیفای و اپل موزیک در زمینه پخش آنلاین موسیقی و سرویس‌های کاربردی مانند: اسکایپ اشاره کرد. استفاده گیفت کارت بهترین و آسان‌ترین روش پرداخت برای دسترسی شما به امکانات این سرویس‌ها بر اساس نوع اشتراک شما و امکانات برنامه‌ریزی شده برای آن است.

دسترسی به بازی‌ها و پرداخت‌های درون بازی

بیشتر شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی‌های موبایلی، برای تامین هزینه‌های خود از مدل بازاریابی فریمیوم استفاده می‌کنند. در این مدل شما خود بازی را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دانلود می‌کنید، اما برای دسترسی به آیتم‌ها و امکانات درون بازی می‌توانید از گیفت کارت‌ها استفاده کنید. این آیتم‌ها ممکن است از انواع پوسته کاراکترهای بازی، سلاح و منابع، پول بازی و آفرها و امکانات شخصی‌سازی باشند. گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل جزو محبوب ترین گیفت کارت ها بین گیمرهای موبایلی هستند. گفتنی است که در سال‌های اخیر، شرکت‌های زیادی همچون مایکروسافت، نینتندو، فورت‌نایت و حتی گوگل، کاربران خود را به سمت بازی‌های موبایلی سوق داده‌اند. با توجه به توان پردازشی بالای تلفن‌های هوشمند آینده، حضور بازی‌های گرافیکی و سنگین در این دستگاه‌ها دور از انتظار نیست.

دریافت و دانلود بازی‌های پولی کنسول و رایانه نیز با پرداخت هزینه از طریق گیفت کارت‌های؛ پلی استیشن پلاس، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و استیم ممکن است.

فروشگاه‌های نرم‌افزار امکان پرداخت با گیفت کارت را به‌عنوان یکی از روش‌های پرداخت هزینه محصولات دیجیتالی خود ارائه می‌دهند. نکته مهم در مورد این فروشگاه‌ها این است که، بسیاری از آن‌ها علاوه‌بر نرم‌افزار، محصولات دیجیتالی دیگری را نیز عرضه می‌کنند که می‌توان به انواع؛ کتاب های الکترونیکی، روزنامه‌ها و مجلات معروف، بازی‌ها، فیلم و سریال، موسیقی و پادکست اشاره کرد.

برای مثال؛ در اپ استور گوشی‌ها و موبایل‌های اندرویدی می‌توانید به محصولات دیجیتالی و نرم‌افزارهای پولی اندروید از طریق گیفت کارت گوگل پلی دسترسی داشته باشید. همچنین با گیفت کارت اپل می‌توانید محصولات دیجیتالی را برای دانلود و اجرا در دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS تهیه کنید.

گیفت کارت گوگل پلی؛ پرکاربردترین گیفت کارت در دنیای تکنولوژی

گیفت کارت گوگل پلی یک روش مقرون‌به‌صرفه برای استفاده از خدمات سرویس‌های مجازی و تهیه محصولات دیجیتالی و دریافت نرم‌افزارها و بازی‌ها از اپ استور گوگل پلی است. نکته مهم این است که، امروزه گوگل پلی دیگر فقط یک فروشگاه نرم‌افزار نیست. پلتفرم گوگل پلی بزرگ‌ترین مارکت نرم‌افزار و بازی اندرویدی دنیا است که انواع این محصولات را در دو گروه پولی و رایگان ارائه می‌دهد.

با این حال این پلتفرم سرویس‌ها و امکانات دیگری را هم به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از گیفت کارت گوگل می‌توانید هزینه آن‌ها را نیز پرداخت کنید. برای مثال سرویس Google TV یا Google Play Movies & TV یکی از سرویس‌های تحت این پلتفرم است که از طریق آن امکان تماشای بسیاری از فیلم‌های جدید و قدیم را خواهید داشت. کتابخانه گوگل پلی نیز آرشیوی گسترده و غنی از انواع کتاب‌های الکترونیکی در ژانرهای مختلف و نیز پادکست‌ها است.

برای دسترسی به خدمات این سرویس‌ها و بازی‌ها و نرم‌افزارهای گوگل پلی کافی است کد دریافت شده از سایت‌های واسطه ارائه گیفت کارت را در در بخش ردیم یا استفاده از کارت هدیه در اکانت گوگل خود وارد کنید و مراحل را تا شارژ حساب کاربری دنبال کنید.

گیفت کارت؛ کلید ورود به دنیای بازی‌ها و سرویس‌های آنلاین

بعد از بروز مشکلات بسیار برای کاربران ایرانی در زمینه دسترسی به سرویس‌های مالی بین‌المللی و کردیت کارت‌ها، سایت‌های ارائه دهنده خدمات خارجی اقدام به ارائه انواع گیفت کارت کرده‌اند. با خرید این کارت‌های هدیه می‌توانید، هزینه انواع محصولات مجازی و فیزیکی و هزینه اشتراک سرویس‌های کاربردی و فیلم و سریال و موسیقی و هزینه دانلود نرم‌افزارها و بازی‌ها را به سادگی بپردازید. بنابراین؛ این روش بهترین و آسان‌ترین گزینه‌ برای گیمرها، کاربران متقاضی سرویس‌های آنلاین و دارندگان گوشی‌های آیفون و موبایل‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که بدون دغدغه به سرویس مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر