خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

مصرف و نوشیدن آب تصفیه شده و سالم یکی از دغدغه های اصلی و مهم در بسیاری از کشور هاست. از آن جایی که بسیاری از بیماری ها ریشه در آب غیر بهداشتی دارد بنابراین تصفیه آب یکی از مهم ترین مسائل در زندگی بشر است.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

دستگاه های تصفیه آب خانگی به ما در این زمینه سال های زیادی است که کمک کرده اند. با این که تصفیه خانه های شهری در تلاش اند تا آب را بدون آلودگی تحویل ما دهند اما به طور کامل آلاینده های آب را از بین نمی برند. به همین دلیل استفاده از آب تصفیه کن خانگی بسیار مهم است. مارک های بسیار زیادی در بازار عرضه می شوند که برای خرید آن ها ابتدا باید اطلاعات کافی راجع به برند های معتبر به دست آورید. پس این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا نکات مهم در خرید تصفیه آب و هم چنین بهترین مرکز خرید اینترنتی یعنی شرکت راد گستر نوین را به شما معرفی نماییم.

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی

کشور تایوان یکی از قطب های اصلی در تولید دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد. این کشور سال های زیادی است که در صنعت تصفیه آب فعالیت دارد و دستگاه هایش در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. در ایران نیز دستگاه تصفیه آب تایوانی پر استفاده ترین دستگاه می باشد.

سافت واتر

کمپانی سافت واتر تجربه ای نزدیک به 7 دهه در ساخت آب تصفیه کن ها ی خانگی دارد و امروزه به بزرگ ترین تولید کننده این دستگاه ها شناخته می شود. تصفیه آب های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون از تولیدات این برند می باشد. اسمز معکوس جدید ترین فناوری برای تصفیه آب است که در دستگاه ها استفاده می شود. تصفیه آب سافت واتر تحت لیسانس آمریکا تولید می شود و به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت آن ها به کا رمی رود. دستگاه های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز انواع صفیه آب ها ی این برند می باشند.

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی

ممبران آمریکایی تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر قدرت این را دارد که تا 0001/0 میکرون آلاینده ها و املاح آب را از بین ببرد. تصفیه آب قلیایی سافت واتر از بهترین مدل ها ی آن می باشد که خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد. این برند با داشتن تاییدیه های سازمان غذا و داروی آمریکا و سازمان جهانی بهداشت یکی از با کیفیت ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت بسیار مناسب می باشد.

سی سی کا

شرکت سی سی کا یکی از با تجربه ترین برند ها ی تصفیه آب می باشد که بسیاری از کارشناسان آن را بهترین برند دستگاه تصفیه آب معرفی می کنند. این کمپانی در ابتدا دستگاه هایی با فناوری اولترا فلتراسیون و نانو فیلتراسیون طراحی و تولید می کرد. هم چنن از همان ابتدای کار تصمیم گرفت که قطعات و لوازم جانبی دستگاه ها را نیز خودش تولید کند. بی شک می توان گفت که بسیار کیفیت خوبی دارند. در حال حاضر سی سی کا دستگاه ها ی اسمز معکوس را طراحی و تولید می کنند که توان بسیار بالایی در تصفیه آب و حذف مواد مضر و آلاینده ها ی آب دارد. این دستگاه از ممبرانی استفاده می کند که مارک آمریکایی است و تا 99 درصد املاح آب را از بین می برد. پمپ قدرتمند و بی صدایی دارد و مخزن آن آنتی باکتریال می باشد. این برند تصفیه آب های 6 تا 9 مرحله ای را روانه ی بازار کرده که برای هر نوع سلیقه و نیاز مصرف کننده باشد. از جمله دستگاه ها ی قلیایی و فرابنفش. تاییدیه ها ی جهانی مثل FDA وNSF استاندارد هایی است که این برند از آن خود کرده است.

آکواپرو

شرکت تایوانی آکوا پرو در سال ها ی اخیر جزو پر فروش ترین برند ها ی تصفیه آب در ایران بوده است و در بسیاری از کشور های آمریکایی و اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد. این برند بیش از دو دهه است که فعالیت دارد و بهترین تصفیه آب ها ی اسمز معکوس را تولید می کند. تصفیه آب آکوا پرو یک دستگاه پیشرفته می باشد که قادر است هر نوع آلاینده ای اعم از رسوبات، کلر، مواد و گاز های شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات، میکروب ها و ویروس ها و املاح آب را از بین ببرد و این به دلیل داشتن ممبران 13 لایه آمریکایی است که جذب فوق العاده ای دارد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه مانع از رشد باکتری ها در آب می شود و پمپ آن نیز بسیار قوی است. دستگاه های زیر سینکی این برند طرفدار بیشتری دارد و 6 الی 9 مرحله تصفیه را می توانند داشته باشد.

مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب

اگر هنوز دستگاه تصفیه آب خانگی برای منزل خود تهیه نکردید بهتر است که چند مسئله مهم را در نظر بگیرید. ابتدا از مراکز خرید معتبر آن ها را تهیه نمایید. این مراکز نه تنها دستگاه ها ی اصل و اورجینال را به شما ارائه می دهد بلکه با مشاوره و راهنمای خرید از آن ها تجربه ی خرید بهتری را خواهید داشت. تهیه آب تصفیه کن از نمایندگی های رسمی این مزیت را برای شما دارد که دستگاه ها گارانتی کرده و ضمانت می کند. هم چنین خدمات مربوط به آن مثل تعویض فیلتر ها و سایر تعمیرات را خودشان انجام می دهند. در هنگام خرید حتما از نوع آلودگی آب محل سکونت خود مطمئن شوید و بودجه ی مورد نظرتان را در نظر بگیرید. در این صورت بهترین و مناسب ترین دستگاه را برای منزل خود تهیه خواهید کرد. دستگاه ها اسمز معکوس زیر سینکی بهترین انتخاب برای هر آبی می باشد. هم چنین انتخاب بهترین برند نیز در کیفیت و کارایی دستگاه شما بسیار موثر می باشد.

فروش آنلاین دستگاه آب تصفیه کن

شرکت راد گستر نوین نمایندگی فروش انواع آب تصفیه کن های خانگی تایوانی می باشد که نزدیک به دو دهه فعالیت و سابقه ی درخشان در این زمینه دارد. این شرکت فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد و از طریق سایت راد گستر نوین این امکان برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

فروش آنلاین دستگاه آب تصفیه کن

"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند."

خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال از این مجموعه همراه با گارانتی یک ساله شرکت و خدمات پس از فروش می باشد. بنابراین بهترین برند آب تصفیه کن را درایفت خواهید کرد. همین حالا به سایت راد گستر نوین مراجعه نمایید تا دستگاه تصفیه آب خود را با بهترین قیمت اینترنتی خریداری نمایید. هم چنین می توانید با تماس با کارشناسان و پشتیبانی حرفه ای شرکت مشاوره رایگان نیز دریافت نمایید.

ارسال نظر