خرید سخت افزار از وارد کننده اصلی

شرکت مهرگان تجارت نصر وارد کننده قطعات رایانه ای فعالیت خود را در سال 1384 با فروش قطعات و تجهیزات رایانه ای با نام پاسارگاد آغاز نمود.

خرید سخت افزار از وارد کننده اصلی

شرکت مهرگان تجارت نصر وارد کننده قطعات رایانه ای فعالیت خود را در سال 1384 با فروش قطعات و تجهیزات رایانه ای با نام پاسارگاد آغاز نمود. از سال 1386 بود که این شرکت اقدام به واردات قطعات کامپیوتر کرد. مجموعه پاسارگاد در سال 1391 جهت گسترش خدمات و واردات بدون واسطه قطعات رایانه ای به شرکت مهرگان تجارت نصر تغییر داده شد تا بتواند بدون واسطه، خود اقدام به واردات قطعات کامپیوتری کند. از مزایای واردات بدون واسطه، قیمت مناسب و پایین تر محصولات نسبت به بازار کامپیوتر است.

محصولاتی که شرکت مهرگان تجارت به صورت مستقیم وارد کرده و آن را با گارانتی مهرگان تجارت نصر عرضه می‌کند شامل کالاهای زیر می‌باشد :

این شرکت تمامی محصولات وارداتی خود را با گارانتی شرکت مهرگان تجارت نصر، به مدت 12 الی 36 ماه گارانتی می‌کند همچنین برخی از کالاهای خود را به صورت گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌دهد. شرکت مهرگان تجارت نصر دارای مجوز از اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. و علاوه بر فروش تکی محصولات، کالاهای خود را به صورت عمده نیز به سایر فروشگاه‌های قطعات کامپیوتری عرضه می‌کند.

شرکت مهرگان تجارت نصر از سال 1399 از طریق سایت مهرگان آی‌ تی در کنار فروش حضوری و تلفنی خود، اقدام به فروش قطعات رایانه‌ای با گارانتی مهرگان تجارت نصر نموده است.

شما می‌توانید با خرید از سایت مهرگان آی‌تی از مزایای خرید بدون واسطه برخوردار شوید. خرید و فروش بدون واسطه در واقع به معنای معامله مستقیم میان تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و مشتری است. از لحاظ اقتصادی می‌توان گفت، زمانی که لایه‌های واسطه‌گری میان وارکننده مستقیم کالا و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع کنندگان و خرده‌فروش‌ها که به تعبیری هیچ گونه ارزش افزوده‌ای برای مشتری تولید نمی‌کنند وجود نداشته باشد، کالاها با قیمت اصلی خود بفروش می‌رسند.

مزایای خرید مستقیم چیست؟

  • حذف هزینه‌های واسطه‌ای: هزینه حمل و نقل بر افزایش قیمت کالاها تأثیر مستقیم دارد. البته که در نهایت مهمترین مزیت حذف واسطه‌ها در خرید و فروش از میان برداشته شدن هزینه‌های اضافی میباشد.
  • ترویج داد و ستد میان شهروندان: گسترش خرید وفروش کالا بین مشاغل گوناگون، حذف دلالان و معامله مستقیم و بدون واسطه برای فروشندگان و خریداران کالا.
  • حذف مالیات بر ارزش افزوده: در خرید مستقیم شما هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنید. این مالیات معمولا بر روی قیمت اصلی کالا اعمال می‌گردد.
  • اختلاف قیمت چشمگیر نسبت به خرید از واسطه: هنگامی که شما از یک واسطه خرید می‌کنید به ناچار باید مبلغی بالاتر پرداخت کنید که این مبلغ شامل هزینه انبار واسطه، حمل و نقل، مالیت و سود شخص واسطه می‌شود. لذا هنگامی که شما به صورت مستقیم از سایت مهرگان آی تی خرید کنید، تمام هزینه‌های یاد شده حذف می‌گردد.
  • در صورت خرید مستقیم از شرکت، امکان دریافت درب منزل وجود دارد. شرکت مهرگان تجارت خریدهای بالای 500 هزار تومان را به صورت رایگان در بسته بندی ایمن درب منزل شما تحویل می‌دهد.
  • تماس مستقیم با فروشنده میسر است. سایت مهرگان ای تی در تمام طول ساعت کاری هفته پاسخ‌گوی سوالات شما جهت خرید و گارانتی می‌باشد.
  • خدمات پس از فروش و تضمین وجود دارد. همانطور که گفته شد شما می‌توانید کالای خود را با گرانتی مهرگان تجارت نصر تهیه کرده و از خدمات گارانتی آن بهره‌مند گردید
  • برای مشتری امکان خرید در هر ساعت و هر لحظه از شبانه روز فراهم است.

در وب‌سایت مهرگان ای‌ تی جهت خرید سخت‌افزار می‌توانید به راحتی از مشخصات محصول مورد نظر خود مطلع شوید. همچنین سایت مهرگان آی‌تی در بخش بلاگ، مقالات آموزشی و پژوهشی در زمینه تکنولوژی و سخت‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارسال نظر