رویداد بین المللی گوگل سامر کد اینبار در تهران

تابستان امسال رویداد آموزشی رقابتی گوگل سامر کُد به میزبانی تهران، تحت عنوان تهران سامر کُد توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و همراهی گروه علمی پژوهشی آورکلاک در مرکز نوآوری و شتابدهی دیهیم برگزار خواهد شد.

رویداد بین المللی گوگل سامر کد اینبار در تهران

رویدادی عام‌المنفعه با هدف آموزشی استاندارد، رقابتی جامع و استعداد یابی و معرفی متخصصین به بازار کار که به صورت بوت کمپ آموزشی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

تهران سامر کد در دو بخش آموزش و رقابت با عناوین: گو کمپ ( بوت کمپ آموزشی ) و کاپ ( تورنمنت برنامه نویسی و امنیت سایبری ) اجرا خواهد شد.

بوت کمپ آموزشی تهران سامر کد طی مدت 3 شبانه روز در کارخانه‌ی نوآوری و شتابدهی دیهیم پذیرای هم وطنان گرامی از سراسر کشور خواهد بود، بوت کمپی استاندارد که با تکیه بر دانش و تجربه‌ی مدرسان بین‌المللی با بیش از 10 سال سابقه‌ی تدریس و فعالیت در حوزه علوم امنیت سایبری، برنامه‌نویسی و شبکه، اقدام به ارائه مطالب طبق آخرین متدهای روز در قالب آموزش و انتقال تجربه‌ی فنی مدرسان به دانشجویان این دوره خواهد کرد.

تهران سامر کد نخستین بوت کمپ حضوری علوم رایانه که میزبان بانوان کشور است.

طی توافقات صورت گرفته و حمایت مسئولین مرتبط امکان شرکت و استقرار بانوان نیز در این دوره‌ی آموزشی فراهم شده و در تهران سامر کد 2022 شاهد حضور بانوان پُر استعداد کشور نیز خواهیم بود.

شتابدهی به روند پیشرفت و کارآفرینی در سال دانش بنیان

تهران سامر کد سکویی برای ارتباط مستقیم شتابدهنده های حوزه‌ی تکنولوژی با متخصصین این حوزه می‌باشد. طی برگزاری بوت کمپ، بازدید مسئولین، مدیر شتابدهنده‌های حوزه‌ی تکنولوژی و شرکت های زیرساختی علاوه بر برانگيختن انگیزه‌و روحیه‌ی کارآفرینی بین دانشجویان دوره، امکان برقراری ارتباط بین شتابدهنده و متخصصین را سهل کرده و مسیر ارتباطی بین ایده و اجرای آن را کوتاه تر می‌کند.

تورنمنتی متفاوت در دنیای سایبری در تهران سامر کد کاپ

در قسمت رقابتی تهران سامر کد کاپ ( ماراتن امنیت ) برخلاف تمامی مسابقات امنیتی برگزار شده، سناریو رقابت به شکل توسعه بوده و شرکت کنندگان علاوه بر فتح پرچم اقدام به توسعه وصله‌های امنیتی خواهند کرد. با توجه به شعار مارتن امنیت 2022 که برگرفته از سخن اریک ریمون است: همانطور که سارقان خودرو را نمیتوان مکانیک نامید، کرکر ها را نیز نمیتوان هکر نامید" تمرکز اصلی این رقابت علاوه بر شناسایی ضعف های امنیتی، بیشتر تلاش برای بهینه سازی و رفع ضعف های امنیت سایبری می‌باشد.

رقابتی سرشار از هیجان و تبادل دانش فنی بین شرکت کنندگان که ماحصل تلاش نفرات برتر دوره علاوه بر معرفی به مراکز معتبر جهت استخدام، برنده ی جایزه 2000 دلاری نیز خواهند بود.

برای اطلاع از جزئیات این رویداد و نحوه‌ی شرکت در آن به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://evand.com/events/gocamp

ارسال نظر