با استفاده از قالب اینستاگرام محتوای حرفه ای درست کنید!

رسانه کلیک - همانطور که می دانید محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور اینستاگرام است و امروز کسب و کار های بسیار زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند. البته با توجه به اینکه بیش از 50 میلیون نفر از جمعیت ایران در اینستاگرام فعالیت می کنند ایجاد یک کسب و کار در اینستاگرام یک فرصت است. اما همانطور که می دانید برای اینکه در اینستاگرام دیده شوید نیاز به تولید محتوا دارید.

با استفاده از قالب اینستاگرام محتوای حرفه ای درست کنید!

اما تولید محتوا فقط گذاشتن عکس و متن در اینستاگرام نیست و باید محتوای شما از نظر طراحی نیز جذاب باشد و بتواند کاربران را جذب کند و باعث افزایش تعامل آن ها با کسب و کارتان شود. اما چطور پست ها و محتواهای جذاب طراحی کنیم؟ استفاده از قالب پست اینستاگرام به شما کمک می کند که این کار را به راحتی انجام دهید و در مدت زمان بسیار کوتاهی محتوای بسیار جذاب و حرفه ای تولید کنید. اما قالب اینستاگرام چیست؟

قالب اینستاگرام چیست؟

قالب اینستاگرام طرح های از پیش ساخته شده ای در موضوعات مختلف هستند که می توانید با توجه به موضوع پیج و کسب و کارتان از یکی از آن ها استفاده کنید. ویژگی جالب قالب اینستاگرام این است که نیازی به دانش و مهارت خاصی وجود ندارد و فقط کافی است که عکس خود را وارد قالب کنید و در قسمت تعبیه شده تیتر پست اینستاگرام تان را قرار دهید و در مدت زمان بسیار کمی یک پست حرفه ای را در اینستاگرام تولید کنید.

از کجا قالب اینستاگرام دانلود کنیم؟

سایت های بسیار زیادی هستند که قالب های لایه باز پست اینستاگرام را برای کاربرانشان قرار داده اند اما در اکثر این سایت ها قالب ها در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده و کار با این نرم افزار برای اکثر افراد سخت است اما سایت جیب استور ( jeebstore.com ) کار را برای شما راحت کرده است و قالب های اینستاگرام را در نرم افزار پاورپوینت طراحی کرده است همچنین برای کاربرانی که با گوشی موبایل به تولید محتوای اینستاگرام می پردازند نیز قالب ها را بصورت عکس آماده کرده است که آن ها نیز بتوانند از این قالب ها استفاده کنند.

ویژگی بسیار خوب این سایت تنوع بسیار زیاد قالب های اینستاگرام و استفاده از رنگ بندی های متنوع و جذاب است. در ادامه چند نمونه از تمپلیت های اینستاگرام این سایت را مشاهده می کنید.

آموزش ساخت پست اینستاگرام با قالب اینستاگرام آماده

برای ساخت پست اینستاگرام ابتدا به سایت جیب استور مراجعه کنید و از بین تم های اینستاگرام یکی را به دلخواه انتخاب و دانلود کنید. بعد از اینکار عکس و متنی که برای پستتان در نظر گرفته اید را آماده کنید. حالا فقط کافی است عکس و متن خود را در قسمت تعبیه شده قرار دهید و به همین راحتی یک محتوای حرفه ای را آماده کنید. به این ترتیب می توانید پستی که ممکن بود ساعت ها از شما زمان بگیرد را در زمان بسیار کوتاهی آماده کنید. از طرفی هزینه های تولید محتوای شما بسیار کاهش می باید و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه ی اضافی برای طراحی پست های اینستاگرام را ندارید

قالب اینستاگرام آیا برای ساخت استوری می توانیم از قالب آماده استفاده کنیم؟

ساخت استوری های جذاب نیز یکی از چالش های کسب و کارهای اینستاگرامی است و صاحبان کسب و کار و تولید کنندگان محتوا در اینستاگرام به دنبال ساخت استوری های جذاب برای جذب و افزایش تعامل مخاطبان هستند. اما آیا برای استوری های اینستاگرام قالب آماده وجود دارد؟ بله سایت جیب استور علاوه بر تولید قالب پست اینستاگرام به طراحی قالب استوری نیز پرداخته است و شما می توانید با مراجعه به دسته بندی قالب استوری اینستاگرام از قالب های آماده استوری اینستا نیز استفاده کنید.

قالب اینستاگرام امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با استفاده از قالب ها و تمپلیت های اینستاگرام پست ها و محتواهای جذابی را در اینستاگرام تولید کنید. اگر شما نیز تجربه ای در مورد استفاده از قالب های اینستاگرام برای پیج تان دارید خوشحال می شویم آن را برایمان کامنت کنید همچنین اگر سوالی در مورد این مطلب دارید در قسمت دیدگاه ها آن را مطرح کنید تا آن را با هم بررسی کنیم.

ارسال نظر