چگونه خدمات کاراباما در این شرایط بحرانی اقتصاد کشور به سود مردم خواهد بود!

رسانه کلیک - کاراباما یک سیستم خدمات دهی آنلاین در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی است  که در کنار اشتغال زایی برای تکنسین های حرفه ای، از اهداف اصلی آن سهولت ثبت درخواست و دریافت خدمات تعمیرات لوازم خانگی سنگین همچون کولر گازی، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و... برای همه افراد جامعه در هر سنی است.

چگونه خدمات کاراباما در این شرایط بحرانی اقتصاد کشور به سود مردم خواهد بود!

در واقع تیم فنی کاراباما تمام سعی خود را بر آن داشته است که فرایند ثبت درخواست برای همه گروه های سنی بخصوص افراد میان سال ساده باشد و به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند. در حال حاضر خدمات تعمیراتی کاراباما به شهرهای استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان محدود می باشد؛ اما با توجه به تقاضای روز افزون از شهرهای مختلف، این شرکت سعی در آماده سازی بستر مناسب برای خدمات رسانی به مردم در دیگر شهرهای ایران را نیز دارد.

روند ثبت درخواست تعمیرات در سیستم آنلاین کاراباما

سیستم ثبت درخواست کاراباما به این صورت است که هر فردی می تواند به راحتی از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین که در سایت کاراباما موجود است و یا از طریق تماس با شماره تلفن 5 رقمی 54584-021 درخواست تعمیرات خود را ثبت کند. اپراتورهای این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن با فرد درخواست دهنده تماس می گیرند و ضمن ثبت جزئیات مشکل دستگاه آن ها، نزدیک ترین تعمیرکار مرتبط را در زمانی که با درخواست دهنده توافق می شود، به محل اعزام می نمایند.

کلیه تکنسین های کاراباما ضمن داشتن تجربه و گذراندن دوره های آموزشی متنوع در حین مدت زمان خدمت رسانی، افرادی مجرب و متعهد بوده که در این شرایط اقتصادی جامعه تمام تلاش خود را بر رعایت انصاف قرار می دهند و خدمات تعمیرات را با بهترین کیفیت به مردم ارائه می دهند.

در کنار تعهد و احساس مسئولیت تکنسین ها، واحد نظارتی شرکت کاراباما بر کلیه فرایند تعمیر لوازم خانگی از زمان ثبت درخواست تا انجام تعمیرات و دریافت هزینه ها نظارت کامل داشته تا کوچکترین خللی در روند کار ایجاد نشود.

مشکلات نمایندگی ها و گارانتی لوازم خانگی

لوازم خانگی ممکن است به دلایل مختلف از گارانتی خارج شود برای مثال به دلیل اتمام مدت زمان گارانتی و یا به دلیل اشتباهات سهوی مثل باز کردن پلمپ دستگاه توسط افراد، تعمیر دستگاه توسط تکنسین هایی غیر از تکنسین های نمایندگی در طول مدت زمان گارانتی دستگاه و غیره.

بسیاری از مواقع افراد برای تعمیر دستگاه خود که از گارانتی خارج شده است ابراز نگرانی می کنند؛ چرا که بعضا شرکت های گارانتی کننده پس از اتمام گارانتی از ارائه خدمات به آن ها خودداری می کنند.

در چنین مواقعی نقش شرکت هایی همچون کاراباما بسیار نمود پیدا می کند. بخصوص در شرایط اقتصادی حال حاضر که جایگزینی و خرید لوازم خانگی جدید برای خیلی از افراد جامعه دشوار است و نیاز به برنامه ریزی برای پس انداز هزینه خرید دستگاه جدید دارد. علاوه بر آن متاسفانه شرکت های بزرگی همچون سامسونگ و ال جی با وجود بیش از دو ده دهه فعالیت مستمر در ایران و در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی، اکنون فعالیت نمایندگی های خود را در ایران متوقف کرده اند و ارائه خدمات تعمیرات سامسونگ یا خدمات تعمیرات ال جی توسط این شرکت ها بسیار محدود شده است!

خدمات متفاوت کاراباما در شرایط اقتصادی حال حاضر

پلتفرم خدمات دهی موفق کاراباما در چنین شرایط خاصی بیش از گذشته خود را موظف می داند که به مردم خدمت رسانی نماید. این شرکت برای کلیه لوازم خانگی برندهای مختلف که گارانتی آن ها به اتمام رسیده است خدمات سرویس و تعمیرات ارائه می دهد. برای مثال خدمات تعمیرات بوش ، ال جی، سامسونگ و حتی برندهایی که از گذشته های دور در ایران گارانتی نمایندگی معتبر نداشته اند مانند جنرال الکتریک، ویرپول، وستینگهاوس و غیره.

در کنار کلیه ویژگی های بالا می توان به گارانتی 180 روزه کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی توسط کاراباما و استفاده از قطعات باکیفیت در مواقعی که نیاز به تعویض قطعه می باشد نیز اشاره کرد که این امر نشان دهنده اطمینان بالا نسبت به کیفیت کار تکنسین های مجرب این واحد خدماتی است.

اکنون که با ویژگی ها و خدمات کاراباما آشنا شدید می توانید به سادگی درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید و با اطمینان خاطر و در اسرع وقت خدمات نصب، سرویس و یا تعمیرات هر یک از دستگاه های خود را توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه، با نظارت کامل دریافت نمایید.

ارسال نظر