بهترین فیلم های 2022 که منتظرشان هستیم

سال نو میلادی بالاخره فرا رسید و ما بی‌صبرانه منتظر اکران بهترین فیلم های 2022 هستیم؛ فیلم‌های جذابی که لذت ورود به سال جدید را برای ما چند برابر می‌کنند.

بهترین فیلم های 2022 که منتظرشان هستیم

فهرست بهترین فیلم های 2022

شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر باعث شد بسیاری صنایع با مشکل روبرو شوند. صنعت فیلم‌سازی نیز از این قاعده مستثنی نبود و ما بارها شاهد متوقف شدن پروژه‌ها یا به تعویق افتادن آن‌ها بودیم.

اما این‌طور که به نظر می‌رسد، استودیوهای فیلم‌سازی هالیوود مجددا فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده و با دست پر به استقبال سال جدید آمده‌اند. خوشبختانه در جدول زمان‌بندی هالیوود عناوین جذاب و هیجان‌انگیزی به چشم می‌خورند که هواداران ماه‌هاست منتظر اکران آن‌ها هستند.

در ادامه 10 مورد از بهترین و مورد انتظارترین فیلم های 2022 را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

فیلم Downtown Abbey: A New Era

بهترین فیلم های 2022

«دانتون اَبی» یکی از پرطرفدارترین سریال‌های خارجی بین سال‌های 2010 تا 2015 بود که شش فصل از آن روی آنتن رفت. دنباله سریال اکنون در قالب فیلم سینمایی و با نام «دانتون ابی: فصل جدید» به هواداران عرضه می‌شود.

فیلم The Northman

فیلم «نورث من» که بازیگران بسیاری همچون نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی، الکساندر و بیل اسکاشگورد، ایثن هاک و ویلم دفو را در خود دارد، داستان یک پرنس از سرزمین نوردیک است که در صدد انتقام مرگ پدرش بر می‌آید.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

بهترین فیلم های 2022

فیلم «دکتر استرنج در مولتی ورس جنون» بدون شک یکی از مورد انتظارترین آثار مارول در سال 2022 است که بخش‌هایی از داستان مرد عنکبوتی، واندا و لوکی را به هم پیوند می‌دهد.

مارول در سال میلادی جدید، قسمت بعدی «پلنگ سیاه»، «ثور» و «مارولز» را نیز روی پرده نقره‌ای سینما می‌فرستد.

جالب است ببینید: پشت صحنه فیلم‌های مارول | گزیده‌ای از خنده‌دارترین‌ها

فیلم Killers of the Flower Moon

«قاتلان فلاور مون» ششمین همکاری مارتین اسکورسیزی با ستاره بااستعداد و خوش‌سیمای هالیوود، لئوناردو دی کاپریو است. این فیلم بر اساس رمان پرفروش نیویورک تایمز با همین نام ساخته شده و ماجرای قتل اسرارآمیز اعضای قبیله اوسیج را به تصویر می‌کشد.

فیلم Top Gun: Maverick

بهترین فیلم های 2022

قسمت دوم «تاپ گان» پس از 38 سال در مه 2022 اکران می‌شود. البته هنوز اخبار دقیقی در رابطه با فیلم‌نامه منتشر نشده است. تنها می‌دانیم تام کروز و وال کیلمر این بار نیز در نقش خلبانان نیروی هوایی آمریکا روی صحنه رفته‌اند.

فیلم The Batman

«بتمن» یکی از مورد انتظارترین و بهترین فیلم های 2022 از دیدگاه کاربران IMDB است. باید دید آیا رابرت پتینسون می‌تواند این حجم از انتظارات را برآورده کند یا خیر.

دی سی نیز مانند مارول با دست پر به استقبال سال جدید آمده و آثار دیگری همچون «آکوامن و پادشاهی گمشده»، «فلش» و «بلک آدام» را نیز در جدول پخش خود دارد.

فیلم Scream

بهترین فیلم های 2022

جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «جیغ» بعد از گذشت 20 سال روی پرده سینما می‌رود تا ترس از یک قاتل زنجیره‌ای نقاب‌دار و خنجر به‌دست را دوباره به جان ما بیندازد.

فیلم Uncharted

تام هالند و مارک والبرگ در «آنچارتد» روی صحنه رفته‌اند تا یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های ویدئویی را در قالب فیلم سینمایی به هواداران عرضه کنند. نیتن دریک و مربی‌اش سالی، هر دو شکارچی گنج هستند که برای رسیدن به هدف باید چالش‌های بسیاری را پشت سر بگذارند.

تماشا کنید: تریلر فیلم آنچارتد منتشر شد

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

بهترین فیلم های 2022

«هیولاهای شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» یکی دیگر از بهترین فیلم های 2022 است که علاقه‌مندان ژانر فانتزی، بی‌صبرانه انتظار آن را می‌کشند. در این قسمت شاهد تلاش دامبلدور و همراهانش برای جلوگیری از به قدرت رسیدن گلرت گریندل والد هستیم.

فیلم Avatar 2

فیلم «آواتار» سال 2009 به نمایش درآمد و توانست با کنار زدن تایتانیک، در صدر پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما بایستد. باید دید جیمز کامرون افسانه‌ای این بار نیز می‌تواند رکورد خود را بزند یا خیر.

شما منتظر کدام یک از فیلم‌های فوق هستید؟ اگر عناوین مورد نظر خود را در فهرست پیدا نکردید، از مطلب بهترین فیلم های اکشن 2022 و لیست فیلم های ترسناک 2022 نیز دیدن کنید.

ارسال نظر