3 فیلم جدید برد پیت که به زودی اکران می‌شوند

برد پیت یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که حتی در ایام کرونا نیز بیکار ننشسته و در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه با 3 مورد از فیلم های جدید او بیشتر آشنا می‌شویم.

3 فیلم جدید برد پیت که به زودی اکران می‌شوند

معرفی فیلم های جدید برد پیت

برد پیت یکی از ستارگان محبوب سینمای هالیوود است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. وی بارها توانسته است با بازی خارق‌العاده و خیره‌کننده خود در نقش‌های مختلف، تحسین تماشاگران و منتقدان را برانگیزد ( با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید ). او سال 2020 و تقریبا پس از 30 فعالیت هنری، موفق شد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در Once Upon a Time In Hollywood (ساخته مارتین اسکورسیزی) به خود اختصاص دهد.

«به سوی ستارگان» (محصول 2019) آخرین فیلم پیت است که در سالن‌های سینما به نمایش در آمده است. حال با بهبود شرایط کرونا در اغلب نقاط جهان، وقت آن رسیده تا هواداران بار دیگر چهره هنرمند محبوب خود را روی پرده نقره‌ای رنگ تماشا کنند. در ادامه به معرفی فیلم های جدید برد پیت می‌پردازیم که قرار است به زودی اکران شوند.

فیلم Lost City of D

برد پیت در «شهر گمشده دی» به صورت افتخاری روی صحنه می‌رود. این فیلم به کارگردانی آدام و آرون نی ساخته می‌شود. جالب آنکه بازیگر اصلی فیلم یعنی ساندرا بولاک نیز به طور افتخاری در یکی از فیلم های جدید برد پیت یعنی Bullet Train به ایفای نقش می‌پردازد. از دیگر بازیگران Lost City of D می‌توان به چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف، پتی هریسون و اسکار نونز اشاره کرد.

داستان درباره یک نویسنده رمان‌های عاشقانه (بولاک) است که همراه با مدل کاور کتاب‌های خود (تیتوم) به سفر کاری می‌روند. اما در میانه راه درگیر مسئله آدم‌ربایی شده و سر از جنگل‌های نمناک کارائیب در می‌آورند. این فیلم اکشن-کمدی در جمهوری دومینیکن در حال فیلم‌برداری است و 15 آوریل 2022 (26 فروردین 1401) آماده اکران می‌شود.

برد پیت در نقش های مختلف

فیلم جدید برد پیت به نام Bullet Train

برد پیت در «قطار سریع السیر» نقش اصلی را دارد. این فیلم که بر اساس رمان ژاپنی ماریا بیتل نوشته کوتارو ایزاکا ساخته شده، درباره گروهی از آدمکش‌های حرفه‌ای از جمله لیدی باگ (پیت) است که سوار بر قطار سریع‌السیر موریوکا به سوی مقصد می‌روند. آن‌ها به زودی در می‌یابند همگی یک مأموریت مشترک دارند.

مراحل فیلم‌برداری Bullet Train به پایان رسیده اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن از سوی استودیوی سازنده اعلام نشده است. علاوه بر پیت، آرون تایلر-جانسون، اندرو کوجی، برایان تایری هنری، زازی بیتز، جوئی کینگ، ماسای اوکا، مایکل شنون، لوگان لرمن، لیدی گاگا و ساندرا بولاک نیز در این فیلم حضور دارند. وظیفه کارگردانی نیز بر عهده دیوید لیچ، خالق آثاری همچون Atomic Blond و Deadpool 2 است.

فیلم Bobylon

«بابل» یکی دیگر از فیلم های جدید برد پیت است که 25 دسامبر 2022 (4 دی 1401) به نمایش در می‌آید. این فیلم به کارگردانی دیمین شزل (خالق لا لا لند) ساخته می‌شود و بازیگران بسیاری همچون مارگو رابی، دیگو کالوا، اریک رابرتس، جوان آدپو، لوکاس هاس و کاترین واترستون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان اصلی Bobylon هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تا این حد می‌دانیم که ماجرا به دهه 1920 میلادی مربوط می‌شود؛ یعنی هنگامی که فیلم های صامت هالیوود جای خود را به فیلم های صدادار دادند. این فیلم هنوز در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.

ارسال نظر