دانلود سریال خاتون قسمت 6

خاتون جزو آن دسته سریال‌هایی است که حتی یک لحظه نیز نباید از تماشای آن غافل شد. شاید به همین خاطر است که عده‌ای از الان به دنبال لینک دانلود سریال خاتون قسمت 6 هستند.

دانلود سریال خاتون قسمت 6

دانلود سریال خاتون قسمت 6

خاتون یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر است که زندگی ایرانیان را در یکی از تاریک‌ترین و غم‌انگیزترین برهه‌های تاریخی، یعنی جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد. قحطی، بیماری، ناامنی و خفقان تنها چند مورد از بلاهایی است که خانواده‌های ایرانی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند.

در قسمت پنجم که تحت عنوان «تیراندازی نکنید» پخش شد، دیدیم که خاتون (نگار جواهریان) با وجود رخت عزایی که بر تن کرده، نمی‌تواند در برابر ظلم و نفوذ اجنبی‌ها ساکت بنشیند. اما در ادامه اتفاقی می‌افتد که او آرزو می‌کند کاش هیچ‌گاه پایش را از اتاق کوچک کنار حیاط بیرون نمی‌گذاشت و به دیدار دوستش پروین (ستاره پسیانی) نمی‌رفت.

در قسمت قبل همچنین شاهد ورود پناهندگان لهستانی و اضافه شدن بازیگران جدیدی همچون آیدا ماهیانی و کامیار حقی به سریال بودیم. این افراد مدت‌ها در سرمای سیبری سرگردان بوده و مرگ را به چشمان خود دیده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا ورود آن‌ها به خاک ایران می‌تواند مرهمی بر زخم‌هایشان باشد یا خیر.

قسمت بعدی خاتون طبق روال عادی، یعنی دوشنبه (22 شهریور) ساعت 8 شب از پلتفرم نماوا پخش می‌شود. به نظر شما این بار چه حوادثی در انتظار ایران نشسته است؟ لینک دانلود سریال خاتون قسمت 6 را می‌توانید پس از پخش، در ادامه همین مطلب مشاهده کنید.

همچنین بخوانید: دانلود سریال خاتون قسمت 5

لینک دانلود از نماوا

ارسال نظر