دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ

گروچف از ایران رفت و سرنوشت شرکای خود را دچار تغییراتی کرد. با تماشا و دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ ما با حقایقی از مقاصد اعلا آشنا می‌شویم؛ کسی که قصد جلب اعتماد تورج مبینی را دارد.

دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ

پیام مکین زندانی شد تا فرصت خوبی برای برادرش ایجاد شود تا به قدرت برسد. از طرف دیگر، اعلا برای اینکه اعتماد تورج مبینی را جلب کند، قصد دارد به عبد مکین ضربه بزند. این تقابلی شاکله داستانی قسمت جدید سریال میدان سرخ است.

اعلا برای اینکه به مبینی نشان دهد راهش جدا از اوست، برای نزدیک شدن به هدفش پیروز مکین را وارد چالشی جدی خواهد کرد. با تماشا و دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ،‌ مخاطبین با مقاصد اعلا بیشتر آشنا خواهند شد.

داستان این سریال ایرانی تاکنون فراز و نشیب فراوانی داشته است. به طوری که مخاطبین از یک اپیزود رضایت داشته‌اند و از اپیزود بعدی ناراضی بوده‌اند. با این اوصاف، ۵۸٪ کاربرانی از تماشای قسمت هفتم سریال میدان سرخ رضایت داشته‌اند. حالا باید صبر کنیم تا ببینیم رضایت مخاطبین در اپیزود بعدی جلب می‌شود یا خیر؟

ابراهیم ابراهیمیان که پیش از این با کارگردانی فیلم «آآآآدت نمی‌کنیم» خود را به سینما معرفی کرده بود، این روزها سریال جدید خود را در شبکه نمایش خانگی پخش می‌کند. سارا سلطانی و علی مسعودی‌نیا به عنوان نویسندگان میدان سرخ، وظیفه روایت داستانی این مجموعه را دارند.

مهتاب کرامتی، حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندی، رضا یزدانی و کاظم سیاحی از جمله بازیگران این سریال ایرانی هستند. ستارگانی که سعی کرده‌اند با بازی متفاوت خود، ماجراهای جدیدی را برای بینندگان فراهم کنند.

یکی از اتفاقات دو قسمت اخیر سریال میدان سرخ،‌ اضافه شدن آهنگ جدید فرزاد فرزین به تیتراژ این مجموعه است. قطعه کارما جدیدترین اثر این خواننده محبوب پاپ است که مورد توجه هواداران موسیقی قرار گرفته است.

شایان ذکر است، فیلیمو روزهای جمعه ساعت ۸ صبح سریال میدان سرخ را پخش می‌کند. برای تماشا و دانلود قسمت هفتم سریال میدان سرخ ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ

ارسال نظر