دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ

هیجان سریال میدان سرخ بالا رفته و صبر کردن برای قسمت بعدی را سخت کرده است. افراد درگیر اتفاقاتی شده‌اند که مرگ و زندگی آنها را درگیر کرده است. در قسمت ششم سریال میدان سرخ باید منتظر رویدادهای مهیجی باشیم.

دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ

گروچف قدرتی دارد که می‌تواند شرایط مرگ و زندگی افرا را تعیین کند. شرایطی که افرا دچار مشکلات فراوانی شده است. اما ساعد در تلاش است که به او کمک کند. به همین منظور، ساعد به مقر گروچف می‌رود تا بتواند کاری برای افرا انجام دهد.

قسمت ششم سریال میدان سرخ مخاطبین را دچار هیجان خواهد کرد. با توجه به اتفاقات رخ داده در قسمت قبلی این سریال، تماشاگران منتظرند تا ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد. همچنین، سرنوشت شیدا تغییر کرده و کنجکاویم چه کاری برای دخترش انجام می‌دهد.

ابراهیم ابراهیمیان سعی کرده است با روایت داستانی درگیرکننده و اکشن مخاطبین را پای سریال میدان سرخ بنشاند. یکی از نکات جالب این سریال، حضور متفاوت چهره‌هایی چون رضا یزدانی و کاظم سیاحی است.

رضا یزدانی خواننده و آهنگساز موسیقی ایران، این روزها با نقش و ظاهر جدید خود مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سریال قرار گرفته است. کاظم سیاحی نیز شخصیت یک مرد ارمنی را بازی می‌کند که به خوبی توانسته از عهده نقش خود بربیاید.

مهتاب کرامتی که چند روز پیش شمع ۵۱ سالگی خود را فوت کرده، پس از مدت‌ها در یک سریال ایرانی ایفای نقش کرده است. گفتنی است، حمید فرخ‌نژاد، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری و لیندا کیانی از دیگر بازیگران سریال میدان سرخ هستند.

این مجموعه روند رو به جلویی داشته است. به طوری که مخاطبین از چند قسمت آخر این سریال رضایت داشته‌اند. بر اساس آمار فیلیمو، میزان ۸۰‌‌٪ تماشاگران از سریال میدان سرخ راضی بوده‌اند.

سریال نمایش خانگی فیلیمو روزهای جمعه ساعت ۸ صبح پخش می‌شود. شما می‌توانید برای تماشا و دانلود قسمت ششم سریال میدان سرخ از طریق لینک پایین اقدام کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت پنجم سریال میدان سرخ

ارسال نظر