دانلود قسمت دوم سریال خسوف

در اولین اپیزود سریال خسوف دیدیم که آتیه در شرف اخراج از دانشگاه است. اما این اتفاق باعث می‌شود او و دوستانش دچار دردسر بزرگی شوند. در قسمت دوم سریال خسوف امیر باید بی‌گناهی خود را نسبت به ماجراهای پیش آمده ثابت کند.

دانلود قسمت دوم سریال خسوف

دانلود قسمت دوم سریال خسوف

سریال خسوف شروع قابل توجهی داشته است و ما را با شخصیت‌هایی مثل آتیه، امیر، علیرضا و سمیرا آشنا می‌کند. آتیه به دلیل اعتراضات خود به شرایط سلف دانشگاه، در شرف اخراج از دانشگاه است. دوستان او در تلاش هستند تا بتوانند مسئولین دانشگاه را منصرف کنند.

اما شرایط به خوبی پیش نمی‌رود و یکی از مسئولین دانشگاه توسط افرادی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. این اتفاق باعث می‌شود امیر توی دردسر بزرگی بیافتد. حالا در قسمت دوم سریال خسوف امیر در تلاش است که بی‌گناهی خود را به پلیس و مدیران دانشگاه اثبات کند.

مازیار میری پس از مدت‌ها به مدیوم سریال‌سازی برگشته است. او تلاش می‌کند داستانی متفاوت و جوانانه را برای مخاطبین تعریف کند. با توجه به اینکه اولین اپیزود سریال کمی گنگ و مبهم پیش رفت، اما مخاطبان رغبت بالایی برای تماشای قسمت‌ دوم سریال خسوف دارند.

این کارگردان سرشناس سراغ بازیگران جدید و جوانی رفته است. مینو شریفی، سجاد بابایی، و پریا مجللی بازیگرانی تازه نفس هستند که اولین حضور خود جلوی دوربین را تجربه می‌کنند. البته سریال خسوف از بازیگران نام آشنایی مانند امین تارخ، علی عمرانی، المیرا دهقانی، شمسی فضل‌اللهی، پوریا رحیمی‌سام و ستاره اسکندری هم بهره می‌برد.

سریال خسوف در ژانر اجتماعی و درام تولید شده است. گفتنی است، پلتفرم نماوا وظیفه پخش این سریال شبکه نمایش خانگی را برعهده گرفته است. این پلتفرم روزهای جمعه ساعت ۸ صبح، جدیدترین قسمت خسوف را پخش می‌کند.

تاکنون بیش از ۷۰٪ مخاطبین از قسمت اول سریال خسوف رضایت داشته‌اند. این آمار نشان می‌دهد مخاطبین علاقه دارند ادامه سریال را تماشا کنند. برای تماشا و دانلود قسمت دوم سریال خسوف ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت اول سریال خسوف

ارسال نظر