دانلود قسمت اول سریال خسوف

نماوا قسمت اول سریال خسوف را در پلتفرم خود پخش کرد. این سریال جدیدترین اثر مازیار میری محسوب می‌شود. این مجموعه با صدای محسن چاوشی پخش شده که مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

دانلود قسمت اول سریال خسوف

زمان پخش سریال خسوف

این روزها نماوا در حال تدارک پخش سریال‌های اختصاصی خود است. پس از موفقیت سریال‌های قورباغه و خاتون، این پلتفرم اولین قسمت سریال حرفه‌ای را در پنل خود قرار داد. حالا نماوا قسمت اول سریال خسوف را برای مخاطبین سریال ایرانی پخش کرد.

در خلاصه داستان خسوف آمده است: «امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می‌بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و...»

سریال خسوف در ژانر درام، اجتماعی و عاشقانه تولید شده است. گفتنی است، مهدی شیرزاد داستان این سریال را روایت می‌کند. فیلمنامه‌نویسی مستقل و با استعداد که سعی می‌کند عاشقانه‌ متفاوتی را برای مخاطبان تعریف کند.

سریال خسوف از ترکیب بازیگران جوان نوظهور و باتجربه‌ای بهره می‌برد. مینو شریفی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی و سجاد بابایی بازیگرانی جدیدی هستند که در این سریال معرفی شده‌اند. امین تارخ، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، المیرا دهقانی و علی عمرانی از دیگر بازیگران این سریال شبکه خانگی هستند.

شایان ذکر است، مجموعه خسوف روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم نماوا پخش می‌شود. سریال خسوف جدیدترین اثر مازیار میری است که پس از سریال هیئت مدیره، آن را به صورت اختصاصی برای نماوا تولید کرده است.

جالب است بدانید، همایون اسعدیان وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده گرفته است. وی یکی از کارگردانان باسابقه سینما است که مدتی است به تهیه و تولید فیلم‌ها و سریال‌ها روی آورده است.

یکی از نکات مهم سریال خسوف، حضور محسن چاوشی به عنوان خواننده این سریال است. این خواننده محبوب پاپ، قطعه «کجا بودی؟» را برای این سریال آماده کرده است.

تاکنون ۷۵٪ از مخاطبین، از قسمت اول سریال خسوف رضایت داشته‌اند. شما می‌توانید برای دانلود و تماشای جدیدترین سریال مازیار میری، به لینک پایین مراجعه کنید:

ارسال نظر