دانلود قسمت پنجم سریال میدان سرخ

قسمت پنجم سریال میدان سرخ در فیلیمو پخش شد. حال و هوای این اپیزود کمی ملتهب و پرتنش بوده و پیام آن، شخصیت مرموزی است که هنوز نمی‌دانیم چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

دانلود قسمت پنجم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت پنجم سریال میدان سرخ

پنج اپیزود از سریال میدان سرخ پخش شد و کم کم با شخصیت‌های این مجموعه آشنایی پیدا کرده‌ایم. مخاطبین کنجکاوی بسیاری به پیام، با بازی امیرحسین آرمان، دارند. این شخصیت به دلیل اینکه هویت خود را به طور کامل لو نداده، باعث کشش داستان سریال میدان سرخ شده است.

قسمت پنجم سریال میدان سرخ تاکنون ماجراهای خوبی را پیش برده است. به طوری که به دنبال سرنوشت شخصیت‌ها و روابط آنها با یکدیگر هستیم. باید منتظر بمانیم تا شیدا، پاپ و گروچف چه کاری انجام می‌دهند.

ابراهیم ابراهیمیان اولین تجربه سریال‌سازی خود را در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز پیش برده است. سریالی که تا الان موجب شده مخاطبین رضایت نسبی به عملکرد سریال میدان سرخ داشته باشند. شایان ذکر است، سارا سلطانی و علی مسعودی نیا نویسندگان این سریال ایرانی هستند. آنها سعی کرده‌اند با الهام از فیلم‌های موفق خارجی، روایت داستانی متفاوتی را برای مخاطبین فراهم کنند.

در سریال میدان سرخ ستارگانی چون حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، رضا یزدانی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری و لیندا کیانی ایفای نقش کرده‌اند. جالب است بدانید، بازی خوب و تأثیرگذار بهرام افشاری باعث شده مخاطبین نگاه ویژه‌ای به توانایی‌های این بازیگر دوست‌داشتنی داشته باشند.

با این اوصاف، قسمت پنجم سریال میدان سرخ تاکنون از سمت تماشاگران، بالای ۷۰ درصد از این اپیزود رضایت داشته‌اند. این سریال روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود. این پلتفرم به دلیل صحنه‌های خشن و نامناسب برای کودکان، درجه سنی ۱۵+ را برای تماشا در نظر گرفته است.

برای دانلود و تماشای پنجمین قسمت از سریال میدان سرخ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ

ارسال نظر