دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ

ماجراهای شیدا، مبینی و گروچف دیدنی‌ شده است. اتفاقات جذابی در حال رخ دادن است که صبر کردن برای دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ و تماشای آن را سخت کرده است.

دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ

دانلود قسمت چهارم سریال میدان سرخ

گروچف با دزدیدن سیمین، همسر مبینی، دست به اقدامات جدیدی زده است. این کار او به دلیل فشارهای خارجی است که باعث شده دست به کارهای مهمی بزند. گروچف قصد دارد از یک راز بزرگ پرده‌برداری کند تا بتواند خانواده مکین را از میان بردارد و به قدرت برسد.

اما به خوبی می‌دانیم که این همه داستان نیست و در طرف مقابل اقداماتی علیه گروچف صورت گرفته است. به این دلیل که پاپ در حال نقشه‌چینی است تا بتواند بهترین کار ممکن را در قبال اتفاقات پیش رو انجام دهد.

تاکنون قسمت چهارم سریال میدان سرخ سر و شکل خوبی به کلیت داستان این مجموعه داده است. به طوری که تماشاگران از این قسمت رضایت داشته و منتظر پخش قسمت‌های بعدی این سریال ایرانی هستند.

ابراهیم ابراهیمیان به عنوان کارگردان سریال میدان سرخ ، این مجموعه را در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز تولید کرده است. این سریال برای پلتفرم فیلیمو ساخته شده که روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در این پلتفرم قرار می‌گیرد. همچنین، فیلیمو درجه‌بندی سنی ۱۵+ را برای تماشای این مجموعه در نظر گرفته است.

گفتنی است، حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی،‌ علی مصفا، بهرام افشاری، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و ستاره اسکندری از جمله بازیگران اصلی سریال میدان سرخ هستند. همچنین، کاظم سیاحی در این سریال نقش متفاوتی را ایفا کرده که تاکنون مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

جالب است بدانید، طراح صحنه‌های اکشن و بدلکاری‌های سریال میدان سرخ بر عهده زنده‌ یاد ارشا اقدسی است. این سریال جزو آخرین کارهای این بدلکار فقید ایرانی است که چند ماه گذشته بر اثر یک حادثه دار فانی را وداع گفت. در ادامه شما می‌توانید قسمت چهارم سریال میدان سرخ را دانلود و تماشا کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت سوم سریال میدان سرخ

ارسال نظر