قسمت ۱۴ سریال زخم کاری کی میاد؟

کم کم به قسمت‌های پایانی سریال زخم کاری نزدیک می‌شویم. داستان مالک و سمیرا با ریزآبادی‌ها پیچیده و جذاب شده است. با این تفاسیر، قسمت ۱۴ سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت ۱۴ سریال زخم کاری کی میاد؟

قسمت ۱۴ سریال زخم کاری کی میاد؟

سریال زخم کاری کم کم به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. عصبانیت میثم از پدر و مادرش و از آن طرف درگیری مالک با منصوره و ریزآبادی‌ها ابعاد تازه‌ای به داستان سریال اضافه کرده است. در این بین، مالک دچار کشمکش‌های ذهنی مختلفی شده که تمرکز او را گرفته است. حال، باید ببینیم در قسمت چهاردهم سریال زخم کاری چه اتفاقی می‌افتد.

سریال زخم کاری روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در فیلیمو پخش می‌شود. این پلتفرم تماشای فیلم و سریال، درجه سنی ۱۵+ را برای مخاطبین در نظر گرفته است. محمد حسین مهدویان، کارگردان سریال زخم کاری، این مجموعه را در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته است.

جالب است بدانید، با پخش قسمت دوازدهم سریال زخم کاری، تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی درباره این سریال منتشر کردند. این برای اولین بار است که یک سریال ایرانی ترند توییتر فارسی شده است.

با استقبال خوب مخاطبین از سریال زخم کاری، این مجموعه در سایت معتبر و جهانی IMDB با امتیاز ۸.۲ جزو پربیننده‌ترین سریال‌های ایرانی است. گفتنی است، قسمت دوازدهم این سریال با امتیاز ۹.۱، محبوب‌ترین اپیزود زخم کاری از نظر مخاطبان این سایت بوده است.

جدیدترین سریال جواد عزتی، بر اساس تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر نوشته شده است. همچنین، محمد حسین مهدویان با اقتباس از رمان بیست زخم کاری، نگارش فیلمنامه این مجموعه را انجام داده است. محمد رضا تخت‌کشیان نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال پرمخاطب را برعهده داشته است.

رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا و هانیه توسلی در نقش منصوره این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است، نقش‌آفرینی مه‌لقا باقری در نقش مهناز حضور تأثیرگذاری در زخم کاری داشته است. با توجه به نقش مکمل باقری، بسیاری از منتقدین از بازی به جا و هنرمندانه این بانوی بازیگر تقدیر کرده‌اند.

* به‌روزرسانی جدید *
بنابر اعلام فیلیمو، قسمت پانزدهم سریال زخم کاری، آخرین اپیزود از این سریال ایرانی خواهد بود. قسمت پایانی زخم کاری روز جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت ۱۳ سریال زخم کاری

ارسال نظر