نخستین ویدیو از مجموعه مهمونی ایرج طهماسب منتشر شد

نخستین ویدیو از مجموعه مهمونی ایرج طهماسب، از آماده شدن این مجموعه برای پخش در نوروز خبر می‌دهد.

نخستین ویدیو از مجموعه مهمونی ایرج طهماسب منتشر شد

در ویدیویی کوتاه که روز گذشته نخستین بار در صفحه رسمی برنامه «مهمونی» منتشر شد و بعد بازیگرانی چون هوتن شکیبا هم آن را به اشتراک گذاشتند، اولین تصاویر از دکور این برنامه دیده می‌شود.

در این ویدیوی کوتاه و احساسی که توسط دختر ایرج طهماسب فیلمبرداری شده است، عوامل مهمونی مشغول آماده‌سازی دکور این برنامه دیده می‌شوند.

تا این لحظه خبر چندانی از مجموعه مهمونی منتشر نشده است و به نظر می‌رسد ایرج طهماسب همچون همیشه ترجیح می‌دهد مجموعه‌اش را در سکوت خبری بسازد و پیش ببرد.

تهیه‌کننده مجموعه عروسکی مهمونی حسن خدادادی است و این برنامه قرار است برای پخش از پلتفرم نماوا تولید شود. همچنین جای حمید جبلی هم در آن خالی است و بنابراین در مهمونی خبری از عروسک‌های ماندگاری چون کلاه قرمزی که جبلی صداپیشگی‌شان را بر عهده داشت، نخواهد بود. در عوض قرار است با عروسک‌های جدید آشنا شویم.

طهماسب با همراهی رفیق و همکار صمیمی‌اش حمید جبلی، در سال‌های پایانی دهه 60 و اوایل دهه 70 با معرفی عروسک‌های ماندگاری چون کلاه قرمزی و پسرخاله، برای بخش عمده‌ای از کودکان و نوجوانان خاطره‌سازی کردند.

این دو عروسک در نوروز سال 88 دوباره و این بار در قالب مجموعه تلویزیونی روی آنتن آمدند و با عروسک‌هایی چون فامیل دور و بچه فامیل، ببعی، پسرعمه‌زا، گیگیلی،‌ دختر همسایه و دیگران مهمان نوروزی خانه‌ها شدند.

نخستین ویدیو از مجموعه مهمونی ایرج طهماسب را ببینید:

حجم ویدیو: 5.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 | دانلود ویدیو
ارسال نظر