دانلود قسمت دوم سریال جزیره

مخاطبین با تماشا و دانلود قسمت دوم سریال جزیره می‌توانند از اهداف صحرا و ورودش به روابط تجاری جزیره آگاه شوند؛ خبرنگاری جسور و شجاع که قصد دارد افشاگری‌های بزرگی علیه ثروتمندان کند.

دانلود قسمت دوم سریال جزیره

دانلود قسمت دوم سریال جزیره

صحرا خبرنگاری جسور است که به جزیره آمده تا گزارشاتی جنجالی را آماده کند. او قصد دارد خود را به یکی از پرنفوذترین ثروتمندان جزیره نزدیک کند تا بتواند گزارش تهیه کند. از طرفی ارشد شاهنگ مشغول کارهایی است که بتواند روابط تجاری خود را مستحکم کند.

با تماشا و دانلود قسمت دوم سریال جزیره ، مخاطبین با شخصیت‌های مختلف این مجموعه آشنا می‌شوند. افرادی که هرکدام با اهدافی در جزیره فعالیت می‌کنند تا به مقصود خود برسند. تاکنون ۸۵٪ کاربران از تماشای سریال جزیره رضایت داشته‌اند.

بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مخاطبین از این سریال، حضور سیروس مقدم به عنوان کارگردان جزیره است. وی از باسابقه‌ترین و موفق‌ترین کارگردانان تلویزیون است و سلیقه بینندگان ایرانی را به خوبی می‌شناسد. این شناخت در سریال موفقی مثل پایتخت بسیار مشهود است.

محمدرضا فروتن پس از تجربه سریال مانکن، دوباره در سریالی از شبکه نمایش خانگی نقش‌آفرینی کرده است. وی با ستارگانی چون هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری و حمیدرضا پگاه هم‌بازی شده است. جالب است بدانید، شادی مختاری نیز به عنوان چهره جدید در سریال جزیره معرفی شده است.

این سریال ایرانی به عنوان یکی از مجموعه‌های اختصاصی فیلیمو شناخته می‌شود. این پلتفرم شبکه خانگی سریال جزیره را روزهای یکشنبه ساعت ۸ صبح برای مخاطبین پخش می‌کند. همچنین، فیلیمو درجه‌سنی ۱۵+ را برای تماشای سریال اختصاصی خود در نظر گرفته است.

سریال جزیره در ژانر خانوادگی و اجتماعی تولید و پخش شده است. بنابراین، تماشای این مجموعه مناسب دورهمی‌های خانوادگی است. برای دانلود قسمت دوم سریال جزیره ، شما می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت اول سریال جزیره

ارسال نظر