دانلود قسمت سوم سریال خسوف

گذشته امیر و آتیه می‌تواند گره اتفاقات پیشروی داستان را باز کند. تماشا و دانلود قسمت سوم سریال خسوف چالش‌های امیر و رابطه عاشقانه‌اش با آتیه را به مخاطبین نمایش می‌دهد. از طرفی با مرور گذشته، ما بیشتر با دختردایی امیر آشنا می‌شویم.

دانلود قسمت سوم سریال خسوف

دانلود قسمت سوم سریال خسوف

مرور اتفاقات گذشته بیشتر به مخاطبین کمک می‌کند تا با امیر و آتیه آشنا شوند. آتیه دختری مستقل اما مغرور که دوست دارد کارهای مهمی انجام دهد. امیر پسری پرانرژی که دلبسته آتیه شده و قصد دارد به او نزدیک شود.

در کنار اتفاقات ناگواری که برای یکی از مدیران دانشگاه رخ داد، مخاطبین با رابطه عاشقانه امیر و آتیه می‌توانند قضاوت بهتری به این دو جوان داشته باشند. از طرفی حضور دختردایی امیر هم چالش‌های جدیدی به داستان سریال وارد کرده است.

با تماشا و داستان قسمت سوم سریال خسوف ، فلش بکی نسبتا طولانی به گذشته داشتیم تا با شخصیت‌های این سریال ایرانی آشنا شویم. اتفاقاتی که زمان حال این افراد را شکل داده است و گره‌های داستانی را به نمایش می‌گذارد.

مازیار میری، کارگردان خوش سابقه سینمای ایران، روایتگر داستانی اجتماعی و عاشقانه در سریال خسوف است. این کارگردان سعی کرده است ماجرایی متفاوت و هیجان‌انگیز را برای مخاطبین شبکه نمایش خانگی تعریف کند.

سریال خسوف یکی از مجموعه‌های اختصاصی نماوا است. این پلتفرم روزهای جمعه ساعت ۸ صبح را برای پخش این مجموعه در نظر گرفته است. تاکنون ۷۰٪ از مخاطبین از تماشای ماجراهای امیر و آتیه رضایت داشته‌اند. آنها مشتاق هستند تا ببینند سرنوشت این دو جوان عاشق چه خواهد شد.

مازیار میری برای سریال خسوف بازیگران جدیدی را معرفی کرده است. مینو شریفی، سجاد بابایی و پریا مجللی از جمله بازیگران جوان این سریال هستند. همچنین، امین تارخ، پوریا رحیمی سام، المیرا دهقانی، ستاره اسکندری و علی عمرانی نیز در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جالب است بدانید، محسن چاوشی به عنوان خواننده تیتراژ، در سریال خسوف حضور دارد. وی قطعه «کجا بودی؟» را برای این سریال آماده کرده است. لینک پایین برای تماشا و دانلود قسمت سوم سریال خسوف تعبیه شده است:

همچنین در کلیک بخوانید: دانلود قسمت دوم سریال خسوف

ارسال نظر