دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی ما را به دهه شصت می‌برد و داستان جذابی را تعریف می‌کند. این سریال طنز کاری از منوچهر هادی است. در قسمت اول سریال نیسان آبی شاهد چهره متفاوتی از بازیگران نام آشنای سینمای ایران بودیم.

دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی

دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی

فیلیمو پخش یک سریال طنز را برای پلتفرم خود در نظر گرفته است. مجموعه‌ای جدید که ما را به دوران دهه شصت می‌برد و حس نوستالژی مخاطبین را درگیر می‌کند. سریال نیسان آبی جدیدترین اثر منوچهر هادی است که پس از سریال‌های «دل» و «گیسو» به سراغ یک فضای کمدی رفته است.

فیلیمو قسمت اول سریال نیسان آبی را روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ پخش کرد. این سریال روزهای چهارشنبه ساعت ۸ صبح در این پلتفرم قرار می‌گیرد. همچنین، فیلیمو برای پخش سریال نیسان آبی درجه سنی ۱۲+ را در نظر گرفته است.

داستان این سریال ایرانی درباره دو جوان با نام‌های جمشید قاسم‌پور، با بازی حسین یاری، و رضا خرسند، با نقش‌آفرینی مهران غفوریان، است. این دو جوان در محله‌ای به اسم شکرآباد زندگی می‌کنند که یک اتفاق مهمی برای آنها رخ می‌دهد که موضوع اصلی داستان سریال نیسان آبی است.

یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، حسام نواب صفوی، سیروس همتی، ایمان صفا، علیرضا خمسه، سحر قریشی و غلامرضا نیکخواه از دیگر بازیگران این مجموعه هستند. جالب است بدنید،‌ بعد از مدت‌ها شاهد هنرنمایی یوسف صیادی بازیگر محبوب فیلم‌های طنز در نیسان آبی هستیم.

گفتنی است، آریا عظیمی‌نژاد آهنگساز برجسته سینمای ایران وظیفه ساخت موسیقی متن این مجموعه را برعهده گرفته است. همچنین، سعید دولتخانی و سعید هوشیار روایتگر داستان سریال نیسان آبی هستند.

تاکنون ۸۸٪ مخاطبین از تماشای جدیدترین سریال مهران غفوریان رضایت داشته‌اند. شما می‌توانید از طریق لینک پایین، برای تماشا و دانلود قسمت اول سریال نیسان آبی اقدام کنید:

همچنین در کلیک بخوانید: سریال ساخت ایران ۳ کی پخش می‌شود؟

ارسال نظر