«ماشین روز رستاخیز» به HBO رسید | بازی کلر فوی در نقش مدیرعامل فیسبوک

شبکه تلویزیونی HBO امتیاز «ماشین روز قیامت» را خریداری کرد؛ سریالی که در آن کلر فوی در نقش شریل سندبرگ، مدیرعامل فیسبوک ایفای نقش  می‌کند.

«ماشین روز رستاخیز» به HBO رسید | بازی کلر فوی در نقش مدیرعامل فیسبوک

به گزارش ورایتی، سریال تلویزیونی جدید «ماشین روز قیامت» (Doomsday Machine) برگرفته از کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز با نام «یک حقیقت زشت: درون نبرد فیسبوک برای سلطه» نوشته شیرا فرنکل و سیسیلیا کانگ است.

ماشین روز رستاخیز، وقایع سیاسی و اجتماعی مختلفی را به نمایش می‌گذرد که فیسبوک در این سال‌ها پشت سر گذاشته است. این مجموعه به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه کار سندبرگ و مارک زاکربرگ به نحوه ارتباط و مصرف اطلاعات میلیاردها نفر در سراسر جهان شکل می‌دهد.

این سریال توسط ایاد اختر ساخته شده است.

انتخاب کلر فوی برای بازی در این مجموعه، اولین بار در اکتبر 2021 اعلام شد. او پیش‌تر برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در دو فصل اول سریال «تاج» در نتفلیکس شناخته شده است. از دیگر نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش جانت شیرون در فیلم «نخستین مرد» به کارگردانی دیمین شزل و ساویر والنتینی در «بی‌عقل» اثر استیون سودربرگ اشاره کرد.

فوی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، در سریال کوتاه تاریخی بی‌بی‌سی با نام «یک رسوایی بسیار بریتانیایی» کار کرده است که در آن نقش مارگارت کمپبل، دوشس آرگیل را بازی کرده است.

ارسال نظر