کدام عینک‌ها بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهند؟

سخت‌ترین کار هنگام خرید عینک، انتخاب فریم مناسب است. اما اگر بدانید کدام فریم‌ها به صورت شما بیشتر می‌آیند و بینی شما را کوچک تر نشان می‌دهند، کار ساده‌تر خواهد بود.

کدام عینک‌ها بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهند؟

کدام عینک‌ها بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهند؟

همه ما هنگام خرید عینک، معیارهای موردنظر خودمان را داریم. فرم صورت و مدل مو از جمله فاکتورهایی هستند که برای انتخاب فریم مناسب به آن‌ها دقت می‌کنیم. اما آیا تا به حال شده به فکر خرید عینکی باشید که بینی شما را کوچک تر نشان دهد؟ در ادامه با کلیک همراه باشید تا مشخصات این‌گونه عینک ها را به شما بگوییم.

فاصله زیاد لنزها از یکدیگر

فاصله زیاد لنزها از یکدیگر باعث می‌شود بینی فرد کوچکتر به نظر برسد. همچنین هر چه شیشه‌های عینک بزرگ‌تر باشند، مشخصه‌های بارز صورت از جمله بینی کمتر به چشم می‌آیند.

کدام عینک‌ها بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهند

فریم ضخیم

فریم‌های ضخیم و متراکم توجه افراد را به خود جلب کرده و دید آن‌ها را به گوش‌ها متمایل می‌کند. بنابراین کمتر کسی به ابعاد بینی شما توجه خواهد کرد. فریم‌های پلاستیکی ساده در این زمینه بهتر از فریم‌های فلزی نازک هستند.

پایین‌تر بودن پل عینک

اگر پل عینک بالا باشد، لنزها در موقعیت پایین‌تر قرار می‌گیرند و توجه افراد را به ناحیه نزدیک‌بینی جلب می‌کنند. برعکس، پایین‌تر بودن پل عینک، لنزها را به سمت بالا کشیده و حواس افراد را از بینی شما پرت می‌کند.

کدام عینک ها بینی را کوچک تر نشان می دهند

همچنین بخوانید: چطور عینک دودی مناسب چهره خود را انتخاب کنیم؟

شیشه‌های مربعی شکل عینک مناسب بینی بزرگ

شیشه‌های دایره‌ای باعث می‌شوند بینی شما بزرگ‌تر از اندازه واقعی به نظر برسد. بنابراین عینکی را انتخاب کنید که دارای شیشه‌های مستطیلی یا مربعی باشد.

کدام عینک‌ها بینی را کوچک‌تر نشان می‌دهند

فریم طرح‌دار

یک فریم طرح‌دار و شلوغ عمده حواس فرد را به خود جلب می‌کند. طرح‌های پلنگی و راه‌راه از جمله طرح‌های پرطرفدار بین خریداران هستند.

کدام عینک ها بینی را کوچک تر نشان می دهند

عینک‌های تیره

عینک‌های تیره بینی شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند. لذا تا حد امکان از فریم‌های شفاف و رنگ روشن دوری کنید.

ارسال نظر