شکت چیست و چگونه آن را با لباس خود ست کنیم؟

شکت یک اورشرت نسبتا ضخیم است که افراد آن را در فصل بهار و پاییز به تن می‌کنند. انتخاب یک شکت زیبا و مناسب می‌تواند نقش قابل توجهی در جذابیت استایل شما داشته باشد.

شکت چیست و چگونه آن را با لباس خود ست کنیم؟

شکت چیست؟

شکت (Shacket) در ظاهر مانند یک پیراهن مردانه بلند و گشاد است اما ضخامت بیشتری دارد. به همین دلیل پوشیدن آن در اوایل فصل بهار و پاییز حسابی باب شده است.

شکت ها معمولا از پارچه تویید، کتان، تارتان و چرم نازک تولید می‌شوند و مدل چهارخانه‌ای آن‌ها محبوبیت بیشتری بین خانم‌ها دارد. در ادامه نکات مربوط به پوشیدن شکت و چند استایل پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید این اورشرت جذاب را با لباس‌های خود ست کنید.

شلوار و کفش مناسب با شکت

شکت ها به راحتی با شلوار بگ، راسته، اسکینی، مام استایل و لگ چرم ست می‌شوند. اگر به پوشیدن شلوارهای فاق بلند علاقه دارید، توصیه می‌کنیم شکت را درون شلوار بگذارید تا استایل شما جذاب‌تر شود.

انتخاب کفش مناسب اما ارتباط زیادی با مدل شلوار دارد. با مدل اسکینی و لگ، بوت های نظامی و با سایر مدل‌ها کفش‌های کتانی ساده بپوشید.

لباس مناسب زیر شکت جلوباز

با پوشیدن لباس مناسب زیر شکت جلوباز می‌توانید زیبایی استایل خود را چند برابر کنید. زیر شکت ساده لباس طرح دار و زیر شکت طرح دار، لباس ساده بپوشید. همچنین دقت کنید که رنگ لباس با شکت همخوانی داشته باشد. بسته به دمای هوا می‌توانید پیراهن یقه‌اسکی، هودی و یا یک تیشرت ساده را زیر شکت انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: نکات مهم درباره پوشیدن اورشرت مردانه

استایل های مختلف با شکت

شکت ها ظاهر اسپرت و جوان‌پسندی به استایل شما می‌دهند. کافی است بدانید آن‌ها را چگونه و با چه لباس‌هایی ست کنید.

 شکت شکت با شلوار جین و تی‌شرت سفید شکت با دامن و بوت بلند  شکت شکت با هودی شکت با پیراهن یقه‌اسکی شکت بلند
ارسال نظر